2012. augusztus 22., szerda

Essence leárazás végreee!

Végre!!!Végre!!!Végre!:)
nos én csak tegnap vettem észre hogy hopp hát ott egy Rossmann nézzünk be.Benéztem...és mi volt ott?Hát igen a sárga csík az essence állványon."A kedvezményes ár csak a sárgával jelölt termékekre érvényes." Vagy valami hasonló.Pedig azt hittem csak szeptemberben jönnek a leárazások.Igazság szerint ahol én voltam csak egy essence állvány volt.Szóval még körbe kell néznem pár helyen hátha nagyobb a választék.Én igazság szerint egy ecsetre pályáztam,de ott nem volt.:( De remélem amire holnap megyek a városba lesz még.:)Én csak azt vártam,bár szempillaspirált is szerettem volna de van itthon 4 amit még ki se bontottam,és még 3 használatban.Hiába ez az egy amiről még a válság ideje alatt se mondok le.:) De a pazarlás az más...ez meg nekem egy csöpp"luxus".:)
Azért nem jöttem üres kézzel.:) Egy szemhéjpúdert azért sikerült vennem.:)
 Kettő között vacilláltam,de velem volt a világ legjobb barátnője és rávágta ezek őszies színek,te meg ilyenkor már őszi hangulatban vagy.No igaz!:) Hiszen ilyenkor már dobálják ki az őszi kollekciókat,jönnek az őszi ruhák...hát persze hogy ráhangolódok.Na még végre remélhetőleg vége a döglesztő melegnek,ami azért nem egy utolsó szempont.:)
Még nem tudom milyen sminket csinálok vele.Várom az ihletet,na meg segítségbe veszem a net csodáját.:) Remélem valami szépet alkotok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése