2013. január 7., hétfő

Lush lush lush:D

Őszintén szólva egy kicsit mindig is távolságtartó voltam a Lush-al kapcsolatban.De most alkalmam nyílt kipróbálni ugyanis nyertem egy finom kis csomagot.:)

Kicsit homályos de telefonnal csináltam.Nem bírtam kivárni amíg haza érek sőt már a posta előtt kinyitottam.:D Nagyon erős illata van,ami számomra nem hátrány az viszont az hogy 2x kell kezet mosni hogy ne legyen tolakodóan sok az illatból.Bár a terméket még nem próbáltam de alapvetően tetszik mint a forma mind az illat.Amint kipróbáltam írni fogok róla.Addig is betölti a szobámat illattal.:)
A Lush oldalán ezt találtam:

Northern Lights szappan – Kedves és gyengéd, bőrpuhító glicerinszappan, melynek ragyogó színei az északi fényre emlékeztetnek. Minden szelet egyedi vizuális élmény! Tiszta és friss, fenyős, lime-os, ciprusos illatkompozíciójával a finn erdők hangulatát idézi.
Party Popper fürdőgolyó – A „party popper” angolul durranós konfettipetárdát jelent, és ez a fürdőbomba nem véletlenül kapta ezt a nevet. Miközben rózsaszín és kék színt lövellve körbepörög a kádban, szappankonfettit szór maga körül! 
Amint kipróbáltam írni fogok róla.Addig is betölti a szobámat illattal.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése