2013. május 28., kedd

L'oreal, Revitalift, ránctalanító vélemény

Még anno nyertem egy ránctalanítót anyunak.Erről Itt már írtam. Most viszont még nem fogyott el a krém de már bőven van tapasztalat,így  majdnem 2 hónap után.A terméket naponta 2x kellett felkenni,a leírásban voltak is képekkel illusztrálva hogy a legoptimálisabb.Ez igen szimpatikus volt.:) Persze nem minden reggel kente fel úgy,de az esetek többségében azért igyekezett betartani.Ami nekem a legjobban tetszett az a dobozka volt.és másról nagyon nem is tudok véleményt mondani hiszen én nem használtam.Anyut kifaggatva viszont az derült ki hogy nagyon puha lett tőle a bőre,és a mélyebb ráncokat csökkentette.Ami nem tetszett neki az az volt hogy amint felkente izzadt alatta a bőre.nagyon tömény volt,nagyon gazdag állagú.

Itt tartunk most.Már látszik az alja,de még bőven van mit elhasználni.Ezen kívül van hogy nem volt ideje felkenni mert elaludt,de ez a majdnem 2 hónapba talán ha 2 x előfordult.
Ez itt egy előtte kép.Aznap pont amikor megkaptuk a csomagot.Itt annyira nem látszanak a ráncok.De a mélyebbek észrevehetők.
Ez pedig utána.Sajnos a képek annyira nem adják vissza(és itt szabadba is voltunk) de ténylegesen észrevehetőbb a ráncok csökkenése,illetve halványodása.
Alapjába véve nem rossz krém.Természetesen senki se várjon tőle csodát.De amit ígér próbálja betartani kisebb nagyobb sikerrel.Úgy tudom az ára 6000 Ft körül mozog.Én nem adnék ki ennyit érte,és anyu se.Ha meg kellett volna vennem nem feltétlen teljes áron vettem volna meg,sőt csak féláron.:)
Ha valaki oda vetemedne hogy kipróbálja 20-n évesen akkor felhívnám a figyelmét hogy ez a krém 40 felülieknek van kifejlesztve.A leírásban azt lehet olvasni hogy majdnem ugyan olyan mintha lézeres kezelésre mennél.Erről nem tudunk nyilatkozni,lévén hogy még sose voltunk ilyen kezelésen.És más ránctalanítókat se próbált még anyu így összehasonlítási alapunk sincs.
Valaki?Vélemény?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése