2012. január 2., hétfő

Szerintem felháboritó!(lehet csak szerintem)

Én nem rég nagyon kiakadtam!Valójában még szilveszter előtt,de csak most terveztem leírni.A lényeg.(nekem úgy fordították,nem tudok angolul,egy mondatot tudok talán vagy kettőt)A barátomnak akartam rendelni egy pólót,tudom hogy igen régóta szeretné....hát gondoltam rendben idén megkapja.Amikor rámentem az oldalra ugyebár angol volt,mert hát Amerikából rendeltem volna,és épp leárazás volt,gondoltam na még jobb.Hát nem!Amikor megkérdeztem egyik ismerősömet hogy akkor most itt mit kell csinálni egyből elkezdte hogy vannak rejtett költségek.És miért is? Mert minden olyan árú ami nem Európából(vagy nem az EU országaiból jön(itt nem tudok Horvátra ez vonatkozik-e))azokra mind kemény vámot kell fizetni.na most mint kiderül nem is keveset,a lényeg annyi hogy az amúgy Amcsiból rendelt kb. 4-5ezer FT-s póló(amibe az oldalon már belekalkulálták a szállítási költséget) ha én ide rendelem akkor kb. 16-17 ezerből jönne ki.és szerintem ez felháborító!Megértem a vámot,és megértem hogy igazából bármit behozhatnának abba a dobozba amibe a pólót küldenék,de mégis!!!!Mi van?10 ezer forintot durván ráraknak?És miért is?mert le lett minősítve az ország?Vagy mert folyamatosan gyengül a forint?És akkor azt rajtam tanulón kell behozni?Vagy bárkin aki nem mindenképp szeretne itteni ruhát?Vagy bármit szeretne az EU-n kívül?Bezzeg mások megkapják a segélyeket,többet mint kéne..és mire?Itt a közelbe egy nőnek 8 gyereke van,és a férje meghalt,oké persze segítsük...de!!!Miért 200 000-el??????Ha nem bírja eltartani a gyerekeket miért szült annyit?persze nem tudhatta hogy meg fog halni a férje,de könyörgöm,nem éri meg neki elmenni dolgozni,többet kap ha nem dolgozik,és otthon várja a segélyt!Aztán persze elissza....hát hogyne..és ez nem egyedi eset!Nos kérdem én ezért az országért van még remény,esély küzdeni?Van?Amikor akkora igazságtalanság van hogy....!!És akkor a teszem azt megveszem a Pólót....az bekerül a rendszerbe, megkapja a sokgyerekes néni...ő rohan a kocsmába és elissza..aztán a tulajdonos meg elsikkassza....Hát tényleg megéri!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése