2012. március 1., csütörtök

Drogiériák

Mivel követem a Dm-et facebookon így nem rég láttam a ki írást hogy ezentúl 300 FT lesz egy pont.Hát ez szerintem egyáltalán nem jó ötlet.Most is több mint 100 hozzászólása volt a ki írásnak,és talán ha 2 pozitív.Igazság szerint szerintem a DM a vásárlóit a kártyával,illetve a pelenka akciókkal tartotta magánál.(Én ugyan nem vettem pelenkát de sok ilyet olvastam.)De most hogy ezt behozzák...háát...khmmm...
A Rossmann eddig is sokkal olcsóbb volt,nem tagadom én is azért mentem főleg Dm-be mert kaptam pontokat,és meg az volt az állomáson(persze ez nem kifogás,a közelbe van rossmann is).Ha a kuponfüzetek "árát" nem veszik lejjebb akkor valószínű egyre kevesebb vásárló lesz.Mindenki átpártol a Rossmann-hoz és pár Dm bezár,aminek a következtében még több munkanélküli,és az ország még rosszabb helyzetbe kerül.És ha most azt gondolod hogy hülyeséget beszélek akkor gondold csak át...!
Mindenesetre ez a pontrendszer áprilistól lép érvénybe.Aki tudja használja ki hogy ebbe a hónapba még 200 Ft után kapod meg a pontod.Nekem egyáltalán nem szimpatikus,sőőőt.Bár költeni nem fogsz többet,de kevesebb kedvezményt kapsz ha nem változik meg a teljes rendszer az biztos!
Vélemény?

2 megjegyzés:

  1. engem a pontok sem vonzottak a dm-be. ritkán akkor mentem be mikor s-he körömlakkot akartam venni. :S de valóban, aki eddig járt az is 2x meg fogja gondolni...

    üdv, c-attitude.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Ez így van!
    Nem tudom meddig akarják még feljebb vinni az árakat,meg ezt az egészet.Mindenki polgárháborút akar?

    VálaszTörlés