2012. március 19., hétfő

Mobilnet

Eléggé hosszú volt az elmúlt hét nekem és ugyan sok mindent csináltam de úgy gondolom azoknak akik most azon tanakodnak  hogy mobilnettet vegyenek,illetve fizessenek elő azoknak tudod információval szolgálni.Na szóval ugye hozzánk drága magyar szolgáltatók nem hozzák el a vezetékes nettet,vagyis ez így nem igaz elhozzák de 2 szomszédnak van és lejjebb a völgybe is pár embernek így mi már kiesünk a praxisból.A lényeg hogy hozzánk a hálózat túlterheltségére való indokkal nem kötik be a vezetékes nettet.Nekem most már több mint 3 éve mobilnettem van.Nem igazán szerettem az elején a korlátok miatt,illetve ha filmet töltök le az viszonylag gyorsan lejön ám ha feltölteni akarom na az necces.Viharok idején néha nagyon belassul,vagy egyszerűen nem csatlakozik a szerverhez.És ami még nekem érdekes.A szobámba ami egy kieső rész(hiszen egy dombon lakunk és az én szobám nagyon kiugró a többi részhez képest.Itt tökéletesen van jel és térerő.Viszont ha egy szinttel lejjebb megyek ott már csak egy csík van.Bár a telefonomnál sincs másképp.(amúgy a nett is meg a telefonszámom is 20-as). Szerény véleményem szerint ha valakinek van lehetősége akkor inkább a vezetékes nettet válassza,stabilabb!A mobilnett akkor jó ha filmeket nem akarsz letölteni(bár ma már ki nem tölt le?)És ha nem akarod sokat használni a világhálót.Illetve természetesen ha hozzátok se ér el az a nyamvadt kábel....
3 hónapja kaptam ingyen mobilnettet a telefonomra is(jó kis marketingfogás gyanánt.)És azt kell mondanom ugyan nem a legjobb de használható. Tegnap pedig kipróbáltam hogy mi van akkor ha a mobilomon lévő nettet megosztom és a laptoppal kapcsolódom rá.Az eredmény meglepett!
Hogy miért?
A mobilnett  behozta a youtube videókat és lejátszotta gond nélkül.A letöltés felment 300 kb/s fölé.(Amit amúgy a sima stickes mobilnettel is elérek.)És a feltöltés ugyan akadozó volt de az se volt rossz.Ja igen és hozzáteszem hogy elvileg a Limit 100 KB lett volna.Na most tegnap vagy 14 gigát letöltöttem....és nem lassult be(lehet marketingfogás gyanánt.)Viszont így 3 hónap használat után azt kell mondanom hogy néha azért a mobil-mobil nett is akadozik,vagy hullámzik a jel.Viszont a korlát után ugyan olyan erővel szed le mint egy sima stickes mobilnett.És amíg a itt bekorlátozzák addig nálam legalábbis a mobilra valót egyáltalán nem.És mi a hátránya? A telefon gyorsan merül.Én naponta töltőm ha bekapcsolva hagyom a nettet.A folyamatos adatfolyamat jócskán szedálják le az aksit.De ha valaki okos akkor csak néha 10-15 percekre kapcsolja be.Addig mindent megtud nézni és nem is meríti az aksit.
Ti használtok?És ha igen hogy szuperál?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése