2012. szeptember 21., péntek

Mythic Oil

Igaz kicsit már régebb óta megvan,de fölöslegesnek tartottam addig írni róla amíg nem próbáltam ki.
A tények rólam hogy eléggé hosszú(kb. 45-50 cm) hosszú és vastag szálú hajam van.Ami amióta szedem a szépségvitamint még jobban növésnek indult.A végei sajnos eléggé megszenvedték hogy nem használok túl gyakran olyan mélyre menő hajpakolást,azokról beszélek amiket minimum egy óráig vagy akár tovább is fent kell hagyni.Szóval ezen a téren vártam a legnagyobb hatást. És eddig azt kell mondanom nem kell csalódnom.
Bár a leírásban azt írták hogy nedves és száraz hajra egyaránt lehet,nekem a száraz haj valahogy szimpatikusabb volt.

Amit mondanom kell róla hogy eddig nagyon bevált! Bár tény hiszen egy mintáról beszélünk hogy nem több hónapos használatról van szó,de a kis tégelyben a hajamra többszőri használatra is elegendő van,révén hogy nem is kell sok belőle.Én úgy használtam hogy a kezembe dörzsöltem egy 4-5 cseppet amit aztán a hajamra kentem a két kezem közé vettem a hajamat és lehúztam többször.Az illata nagyon kellemes.Bár egyértelmű hogy a már amúgy is töredezett végekkel nem tudott mit kezdeni,de a hajam nagyon puha,és illatos lett.
Összességében azt kell mondanom hogy mindenképp 10/10.Eddigi használataim alapján.(Révén hogy mint mondtam az eleve töredezett hajvégekre az olló vár.) Szerintem a nagy kiadást is be fogom szerezni.
Ti használtátok már? Vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése