2013. február 24., vasárnap

Kozmetika otthon vagy szalonba?

Eldöntöttem hogy márciusba megyek egy arctisztításra.Már eléggé rég,vagyis kb 6 éve nem voltam kozmetikusnál.Szerencsére már kevesebb a pattanásom illetve egyáltalán nincs.Viszont a csúnya feketéket nem lehet korra vagy nemre lebontani.Az senkit se kímél. Bár én minden este alaposan lemosom az arcom lemosóval meg tonikkal de egy idő után ez se segít.Szóval a lényeg hogy még ha mindent megteszünk azért hogy szép maradjon a bőrünk néha akkor is profikra kell bíznunk magunkat.
 Ha nem vészes a helyzet akár otthon is tisztíthatjuk vagyis én szoktam.NEM NYOMKODNI! Azt nem!Viszont egy gőzölés aztán egy algás maszk(ami ugye köztudottam tisztító hatású).Egy kis nyugi otthon,és kb ennyi.A nyugtató zene meg a köntös bennem valahogy mindig azt a tudatot kelti hogy épp valami extra luxus kezelésen veszek részt.(kis bolondság tőlem):)
Ami még számomra ilyenkor felemelő és az extra kényeztetést jelet az a manikűr.Persze magamnak.Én szeretem az egész procedúrát. Valahogy megnyugtat.
Természetesen az amikor elmegyek mind mondtam igen igen ritkán egy kozmetikushoz akkor ezt mindig más csinálja veled.Nem azt mondom hogy nem élvezem,de én ezzel valahogy úgy vagyok mint a mozival.Szeretek moziba menni de ott mégse tudom leállítani a filmet ha épp kell még kukorica,vagy ha nem érdekel akkor nem válthatok másik filmre.Bár a mozi hangulata az utánozhatatlan de mégse élvezem annyira.Na hát valahogy így vagyok a kozmetikusnál.De dettó!Bár most már muszáj mennem mert az arcomnak már tényleg jár egy kis plusz de utána megint jó ideig nem fogok menni,jobban élvezem az otthonit.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése