2013. február 21., csütörtök

Tavaszodik a fürdőben is?

Ha tél és a testápolást összekötjük akkor az erős hidratálás,erős kiszáradás a bőrnek. Kb. ez jut elsőnek eszünkbe.Na és a tavasz?Na igen igen ugye egyből nem is akarunk olyan sok krémet rakni magunkra. Pl én nem tudnám elképzelni hogy a téli arcápolómat tavasszal amikor már csiripelnek a madarak és olyan "tavasz"illat van.Ha ti is éreztétek akkor tudjátok miről beszélek.:)
Balea Nature éjszaki arckrémet használtam,viszont már érzem hogy túl sok a bőrömnek és valahogy a bőröm is már a lightos dolgokat kívánja.Viszont a nagy hidegekben egy rossz szavam se volt rá.Nekem nagyon jött csak ajánlani tudom.Az állaga eléggé tömör,az illata nekem tetszik,bár nem tudom mire hasonlítani. És ugye 95% csak természetes anyagokat tartalmaz.Most hogy ennyire rá vagyok állva a tavaszra a maradék Avon krémemet használom ami az uborkás változat.Nagyon kellemes szeretem de most valami újat fogok kitalálni ha elfogy.Nektek van valami krémetek amit csak a tavasz közeledtével vesztek elő?

1 megjegyzés: