2013. július 25., csütörtök

Estrea Aloe vera napozás és szoláriumozás utáni nyugtató zselé

Bár a terméket ingyen kaptam,ez semmilyen módon nem befolyásolja a véleményem!

Még  Julis elején kaptam egy felkérést az Estrea cég-től hogy kipróbálnám-e ezt a zselét.Őszintén megmondva nagyon meglepett,de egyben izgalommal is töltött el.Hiszen a blog miatt eddig egy Essence kiadást kaptam pár termékkel.Minden mást amit nyertem azt magánszemélyként nyertem. Most viszont engem kértek fel mint „blog író” juhujj de örültem Kaptam a termék mellé egy névre szóló kedves rózsaszín borítékos levelet.:) A céget mutatták be,és a terméket.De kiemelnék pár részt ami nekem nagyon szimpatikus volt:

„Az ESTREA egy  100%-ban magyar tulajdonú cég.”(Bár sokan szeretik a híres neves márkákat,igen igen én is.Mégis törekszem olyat is venni amivel a magyar gazdaságot segítem)

„A fogyasztók körében nem köztudott, de egy átlagos kozmetikai termék árának 20%-a a marketing költségeket fedezi,nagy cégek egyes termékei esetében ez akár 90% is lehet.” (Nos ez az a rész amikor a nagy márkák kifutott dolgait megkapod az eredeti ár töredékért. Amíg kell reklámozni azt is velünk fizettetik meg. És ha egy blogon olvasok róla az valahogy nekem sokkal hihetőbb minthogy egy reklám alján olvasom kis betűkkel hogy klinikai tesztek alapján 100 nőből…stb. Ugye ismerős?)
Szóóval. A terméket már kb 2 hete tudom magamnál de eddig nem éreztem szükségét használni,nem voltam sokat a napon.Ezen a héten viszont rendesen bevetettem,hiszen a nagy meleg miatt főleg a lakáson kívül voltam.És mint azt tudjuk a káros sugarak még a fa árnyékában is elkaphatnak.Hát így történt velem is. Így már van bőven miről beszámolni.:)
A csomagolás egy egyszerű nyomos,a táskámba kicsit folyt de nem a ruháimra a kupak alatt maradt. Az illata nekem nagyon tetszett!Kicsit citrusos friss illat,de nem olyan mint a Tropicana-nál. Itt nem kesernyés illatot kell várni hanem egy sokkal kellemesebb nem tolakodó illatot.:)
A termékben van: Aloe vera,panthenol és glicerin.Ezek természetes hidratáló és regeneráló hatásúak. Plusz pontot adok azért mert hihetetlenül gyorsan felszívódik!Nem hagy ragacsos érzetet.És ha a hűtőbe berakom és utána kenem be magam akkor csak fokozom a hűsítést.:)Szombaton égtem le…grillcsirke voltam!Az arcom mindig leég ha strandon vagyok,ha árnyék,ha a vízbe..6 körül bekentem az arcomat és 7 előtt már nem égett!Sőt a pirosság is enyhült,sőt másnapra el is múlt. Pedig nem szokott ilyen gyors lefolyású lenni.:)
Összességében azt kell mondanom hogy egy nagyszerű terméket kaptam,amit ezúton is nagyon szépen köszönök!:)
10/10-t érdemel! Mindenképp veszek még ha ez elfogy.Végre valami amivel nem kell több napig szenvednem az arcommal!:)

Ti hogy álltok a márkával?:)

2 megjegyzés:

  1. Bevallom, nem hallottam még róluk, de nagyon ígéretesnek hangzik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mielőtt megkerestek én se hallottam róluk,de imádok próbálgatni. :)

      Törlés