2013. július 31., szerda

Maxepil a szőr nem nő!

Még régebben írtam erről a termékről,és arról hogy már akkor is mennyire meg voltam elégedve vele:) A gyantázás vagy borotválás utáni piros pontokat el is lehetett felejteni.:) Most viszont már bőven elég ideje használom hogy a szőrnövés gátló hatásáról is tudjak véleményt mondani.

Ahogy azt látjátok már a második tégelyt fogyasztom belőle.Az elején igen szkeptikus voltam,hogy egy krém majd segít abba hogy kevésbé nőjön a szőr a nem kívánatos helyeken.Most viszont több hónap után azt tudom mondani hogy IGEN TUD!!!
Ami a legszembeötlőbb volt az az hogy amikor borotválom a lábam rá pár napra már akkora hogy újra kell,egyszóval kb 2-3 naponta kellett,most viszont hogy naponta használom a lábamra a krémet 1!!! héttel is kitolódik ez a művelet!
Igen ,igen jól olvastátok,egy héttel tolódik ki a dolog. Én se hittem volna.Most viszont saját magamon tapasztalva bizony így van! Ja és plusz dolog. Szőrtelenítés után nem maradnak ott a csúnya piros pöttyök ha bekenem a krémmel.Bár ahogy azt már korábban is írtam az illata nekem annyira nem jön be.Ennek ellenére biztos vagyok benne hogy fogok még belőle rendelni.:)
Ti használták már?

1 megjegyzés:

  1. Kedves Coraline! Érdeklődni szeretnék, hogy a szőrszálak vastagsága, színe is megváltozott a krém használata során? Még nincs tapasztalatom, mivel ma rendeltem meg a krémet. Így kíváncsian várom válaszod, valamint hogy mit tud ez a termék.

    VálaszTörlés