2014. március 7., péntek

Garnier Ultimate Beauty Oil

Nem rég azok közé az  szerencsések közé kerültem akik kaptak 4 db Garnier terméket ingyen,a Garnier Uk által.
Nagyon megörültem hogy 4 terméket is kaptam,azt hittem csak egyet fogok.Kicsit furcsállottam hogy erről semmi értesítést vagy bármit nem kaptam,de természetesen így is nagyon örültem a termékeknek.:)
Mai posztom főszereplője a "szépség olaj", amiről eddig nem fantáziáltam,de most már nem is kell hiszen a kezemben van:)


4 fajta olaj van benne ami azért nem egy rossz dolog,hiszen minél több annál többféle jótékony hatása lehet. Argán, makadámdió, mandula és rózsa 4 fogat található benne,és sokan írták krémmánián hogy nem szeretik az illatát.Nos én a másik tábort erősítem,én nagyon szeretem!
Ugye egy bőrszépítő olajról beszélünk,erről nem tudok nyilatkozni,de nem tudom és nem is értem hogy az olaj hogy szépítheti...hidratálni esetleg.Viszont a hidratáló hatása igen is jó! Az én száraz,és gyorsan pikkelyesedő bőrömmel csodát művelt! Nagyon gyorsan beissza a bőröm,és kellemes az illata.
Negatívuma hogy bár tényleg gyorsan beissza a bőröm ennek ellenére azért a pizsamámat rendesen megfogja,és ezért gyakrabban kell mosni.Nem utolsó sorban hajvégek ápolására is jó!Nem nehezíti el,szóval ha a bőrödre nem kennéd a hajad imádni fogja!:)
Összességében egy jó termékről van szól,de ha elfogy nem veszem újra hiszen fekete PETA listás a Garnier!

Legközelebb melyik termékről írjak a fentiek közül?Ti használtátok ezt az olajat?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper termékek:)) Ha van kedved játszani egy vadi új Romwe kardigánért akkor ezen a linken nálam megteheted:)) -> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/03/giveaway.html

    VálaszTörlés