2014. március 28., péntek

The Body Shop My Málna:)

Nem,nem és neeem tudok lemondani erről...próbáltam más málnás dolgokat szaglászni,de mindnek olyan mű szaga volt...
Bár Angliában még nincs beharangozva(furcsa hiszen elsőnek itt kéne megjelelnie az újdonságnak,hiszen mégis csak innen származik,vagy nem?) de már most tudom..ha fele olyan igazi,és gazdag illata lesz mint a csokis termékcsaládnak,engem megvettek kilóra....
Imádom a málnát..jobban mint a csokit..(na jó ha lenne egy sárkánygyümölcsös azért úgy tudnék epekedni,majd a fürdőmbe landolna)
Na de..milyen málnás dolgokkal fognak elcsábítani?
Málnás testvaj,200 ml és már itt érzem az illatát az orromba...végem:)
A málnás testradír ami lekvár állagú nagyobb darabokkal.Bevallom még nem próbáltam ilyen testradírt,az áfonyás családba volt ilyen állagú,ahhoz nem volt szerencsém,de ehhez muszáj lesz lennie;) 
A kimaradhatatlan testápoló.250 ml kapunk,remélem  hamar beszívódó fajta mert ha nem csalódni fogok..
A tusfürdő muszáj megmaradnia sokáig a bőrömön,persze a testápolóval együtt különben óránként fogok fürdeni(na jó viccelek..vagy mégse?:D) Ez is 250 ml..
Ha új illatcsalád akkor az elmaradhatatlan parfüm,vagy ez inkább spray?EAU DE TOILETTE,az minek is számít? Remélem eltalálják az illatot,mert a mézesnél nekem nagyon nem tetszett az illat,pedig fájt rá a fogam..

Nektek melyik tetszett?Fogtok belőle venni?

3 megjegyzés:

  1. Testradírt és a tusfürdőt mindenképpen :)

    VálaszTörlés
  2. Én pont most rendeltem málnás tusfürdőt, alig várom hogy megérkezzen, nyami...:)

    VálaszTörlés
  3. Én tegnap szaglásztam őket. A testradírnak mennyei málna illata van, tényleg mintha málnalekvár lenne. A testvaj inkább málnajoghurt. A permetnek én nem éreztem túlságosan az illatát, bár sok mindent szagoltam előtte, lehet már sok volt az orromnak.

    VálaszTörlés