2014. október 16., csütörtök

Mac Skin Base Visage

Az első az első!
Végre végre van egy Mac termékem.Igaz igaz csak minta de annyira jó hogy tervezem nagyban beszerezni.


Nos igaz csak egy minta,viszont ez egy smink fixáló,szóval nem is kell hónapokig használni hogy megmutassa mit tud...nekem egyből megmutatta!
Nos rólam tudni kell hogy ha alapozót vagy BB krémet kenek az arcomra,egy idő után,de főleg nyáron a melegbe úgy érzem hogy nagyon kellemetlen illata kezd lenni a bőrömnek. Nem tudom hogy ezt mások is érzik-e,pedig mindig ellenőrzőm a lejárati dátumot,és silány minőséget se kenek magamra. A másik problémám hogy arcom eléggé szeret izzadni. Így ha valakinek hát nekem tényleg fixálnom kell.

Egy fehér krémet kapunk,ami tapintásra,illetve amikor felkenjük akkor az elején kicsit hígnak tűnhet,de ahogy elkezdünk vele dolgozni érezzük és latjuk is hogy azért nem eszik olyan forrón a kását. Nagyon szép egyenletes bőrfelszínt kapunk.Olyan értelemben hogy a tini koromból megmaradt pattanások dudorai nem dudorodnak úgy ki.Illetve én a szememre is szeretek rakni mert szemhéj bázisnak is tökéletes. Más hasonló termékeknél tapasztaltam hogy amikor már pár órája rajtam van akkor kicsit csipi a szemem. Nos ennél ilyesmi nincs. Nem marad foltos ,vagy csíkos.Hatalmas plusz pont hogy amikor kenem az arcomra nem kenődik el,értem ez alatt azt hogy  szépen el lehet dolgozni nagyobb erőfeszítés nélkül és nem a fél napunk a bázis eldolgozására megy el.
Összességében én meg vagyok vele elégedve és ha elfogy a mostani bázisom erősen gondolkozok a beszerzésén.

Most nem hoztam előtte utána képeket de később még kiegészítem vele a bejegyzést ha akarjátok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése