2012. február 12., vasárnap

Az én Márkás cuccaim

Egyszer régebben ígértem egy márkás posztot.Mivel mostanában eléggé elfoglalt voltam a Farsangi időszak miatt nem volt rá időm.De most bepótlom.Na kezdeném.
Nem vagyok Márkafüggő!Szerintem néha egy olcsóbb termékből jobb dolgokat lehet kihozni,mint egy nagy márkából.Jól szemléltető példa nekem a MAC körömlakkok.Használtam már,igaz hogy kölcsönbe kaptam de egész egyszerűen nem jó!Szétfolyik,maszatolódik,nem szárad egyenletesen...stb.Viszont az arcra való termékei magasan verik a többit.De nem mindenki engedheti meg magának a MAC-t,sőt.Pécsen nem is tudom hogy lehet-e kapni,illetve ha lehet is nem adnak profi tanácsadást hozzá mint a pesti MAC üzletekben.Na de áttérnék az enyémre.(Nincs közötte MAC:( )
Az első egy Lancome szájfény 14 Framboise árnyalatban.Láthatjátok hogy már kevesebb mint a fele van meg.Ennek oka hogy Imádom:)Igaz télen nem szoktam szájfényt használni,de tavasztól őszig nagyon.:)Múlt Valentin Napra leptem meg magam vele amikor még "single" voltam.:) Nagyon szeretem mert nem tapad tőle össze a szám és nagyon sokáig szép csillogós marad.
A következő egy YvesSaintLauretn Touche Brillance 6-os árnyalatban.
Nos nem igazán tudom túlragozni azt amit az előbb elmondom,az ugyan úgy igaz erre is.:) Imádom!Bár nem ad olyan szép fényt a számnak mint a Lancome,de ha visszafogott szájfényt akartok ami csak éppen hogy nedvesnek mutatja a szátokat akkor nagyon nagyon jó.:)
Ő az Artdeco Magic Color Gloss 49-es.Hogy miért vannak rajta azok a kis matricák már nem tudom.De tényleg.lehet a táskámban akaszkodtak rá,nem lehet tudni biztosan.:)De legalább egyedi.:)
Nos őt nem igazán szájfénynek inkább folyékony rúzsnak mondanám,nagyon pigmentált.Mély barna színe van.És a drámaibb sminkekhez nagyon tökéletes.Szépen puhítja a számat.és enyhe csillogást de annál nagyobb szint ad neki.:)
És az abszolute de kedvenc a Clinique szemhéjpúderem!:DNem tudom mennyire látszik de fogyott már belőle rendesen.Imádom és Imádom!:)Nem kell hozzá alap hogy a nap végére is szépen a szememen maradjon,alapból szép pigmentált,és nem potyog a szempilláimra.:)Ha egyszer elfogy tuti hogy veszek még Clinique szemhéjpúdert!A füstös szem elkészítéséhez is ideális ,de még mennyire.:)
Összefoglalva!!
Vannak márkás dolgok amikért érdemes kiadni pénzt,mert felkened és ott marad,nem mozdul el.és szép színe van,és vannak amikből az olcsóbb márkák is tudnak olyan jó dolgokat gyártani mint a drágább társaik!De ezt mindenki tapasztalaj ki magának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése