2012. február 26., vasárnap

Nyeremény vélemény!

Az utóbbi időben eléggé megsokasodtak a dolgaim így most szeretném pótolni.Kicsit  elhagytam magam,fáj a torkom náthás vagyok épp ezért mára szabadnapot adtam magamnak.És most vége a magyarázatnak jöjjön a poszt!
Ugye írtam hogy nem rég nyertem egy blogos játékon!:)
Na most egyenként szeretném bemutatni őket és elmondani a véleményem.

Flormar pirosító P112:


A kis tégely nekem nagyon szimpatikus,de hogy miért azt nem tudnám megmondani,csak az és kész.Az illata engem egy régebbi anyukám által használt krémre emlékeztet kicsit tömény de egyáltalán nem rossz.A pigmentáltsága igen erős és szép színe van,kicsit csillogós ami szerintem extra pont!Az állaga kicsit krémesebb de mégis por,ezt nem tudnám elmagyarázni.:D
Egyáltalán nem rossz pirosító,bár én alapból piros vagyok ha hideg van ha meleg,így ezt anyukám eltulajdonította.(Én meg a Max Factor szemcerkáját háháháh:D) Én egyszer próbáltam ki nem volt rossz érzés az arcomon(mint pl. az avonos alapozóknál)Anyu szerint sokáig szépen fent marad az arcon.Szóval ha ilyet akarok venni akkor bátran ajánlhatom.
Flormar körömlakk 034:
Időhiányom miatt eddig egyszer kentem fel,és eléggé sokáig bírta.Márpedig nálam már csak azért is nagy számba megy mert a körmeim hajlamosak lemezenként feljönni,és behajlani aminek a következtében a lakk lepereg róluk.A színe nagyon szép,bár van egy hasonló körömlakkom fele ennyi ideig se bírta.Tetszik hogy szépen csillog.Nos asszem ennyi.Egy körömlakkról mi mást is mondhatnék?:)


Flormar szájfény (110)
Szépen csillog és hidratálja a számat. Amikor sokáig van fent kissé ragadós lesz de ez szerintem nem zavaró,mert frissíted a szájfényt és újra sikamlós lesz.Ami még tetszik benne hogy nem egy agyonpigmentált,viszont némi szint ad!Az ecsetkéje szerintem jobb mint a többié.(erről sajnos elfelejtettem képet csinálni):(
Összességében nagyon elégedett vagyok a termékekkel.Nem tudom milyen árkategóriába tartoznak de megérik a pénzüket,nekem nagyon bejöttek.Bár mint minden terméknél ez se jöhet be mindenkinek,és ennél a termékeknél is vannak kisebb nagyobb hibák(nem egészen hibák,csak nem tudom őket megfogalmazni!) Mindenesetre én nagyon nagy örömmel fogom őket használni!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése