2013. március 17., vasárnap

A (majdnem) elmaradt Lush véleményezés

Aki régebb óta olvas azok tudják hogy épp nyelvvizsgára készülök és épp hogy van időm bármire is.Viszont a Lush véleményezést mindenképp le akartam írni.Még januárban nyertem egy Christmas Party Lush csomagot és ugye volt benne egy fürdőbomba,meg egy szappan.
A fürdő bombáról olyan semmilyen véleményem nincs.Eddig se használtam, ezután se érzem szükségét,főleg hogy csak ősszel és télen fekszek a kádba.Nem mondanám hogy extrán hidratált,de azt se hogy olyan volt mintha semmit se raktam volna a vízbe . Igen nagyon látványos volt ahogy szétmállott a vízben és pezsgett ,de engem nem hozott lázba.
A szappan...na az viszont nagyon bejött.Alapvetően mindig is tusfürdő párti voltam,illetve vagyok,de ez a szappan nekem annyira megtetszett!Egyik oka talán az illata,nem mondanám műnek se természetesnek.Szappan illata volt de nem a megszokott módon,erős volt de nem annyira ha már vizes volt.És eléggé sokáig bírta. A héten használtam el az utolsó darabocskát úgy hogy január eleje óta csak ezzel fürödtem.Ami még pozitívum volt benne hogy nem volt nagyon csúszós így nem kellett úgy viselkednem a kádba mint egy mesefigurának amikor zuhanyzik.
Ami számomra hátránya volt az az hogy egy kis torta szelet formájú szappant kaptam. Így amikor már a vége felé járt a szappan nehéz volt eloszlatni a bőrömön.De így kb. ennyi.
Alapjába véve meg vagyok vele elégedve,és gondolkozom hogy nyárra meglepjem magam egy ilyen vegan termékkel.Épp azért nyárra mert akkor sokkal többet fürdök ahogy szerintem mindenki és mivel egyáltalán nem szárította a bőröm nekem akkora épp ideális lenne.(Bocsi a képek elmaradásáért de a gép nem akarja megengedi hogy most bármit is állítsak rajta,illetve a kép feltöltést se engedi megnyitni..csodás..ehh)
Ti használtok Lush-t?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a Lush-t, főleg a szappanokat :) Fürdőbomba ügyében egyetértek veled, se fürdősó, de habfürdő, színes és illatos és ennyit, egyszer jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is szemezgetek a szappanokkal. De annyi van hogy nem is tudok dönteni.:)

      Törlés