2013. március 29., péntek

Lehet egy spirált "túlhasználni"?

Nem tudom ti hogy vagytok vele,de én amikor azt olvasom egy blogon hogy 2 hónap után kidobják a szempillaspirált azon a néven hogy kifogyott akkor így elcsodálkozok.Hogy min? Hát azon hogy akkor nálam vajon miért is bírja majdhogynem fél évig egy spirál. Jó jó igaz aláírom  én amikor kezd beszáradni a kefét bevizezem és úgy újra sok festéket vesz fel,illetve ha már nagyon rá van száradva a festék és csomós akkor a spirált magát én lemosom babszappannal és még vizesen visszarakom a tokjába.Nekem ebből még soha nem volt gondom.Illetve ha éppen a kezem ügyében van akkor a mosás után lefertőtlenítem alkohollal a spirált.Ezzel is megelőzve hogy még több bacit juttassak vissza a festékhez. És ezen után nekem bőven bírjak  a spirálok fél évig vagy akár tovább is.Persze akinek érzékeny a szeme azokat megértem hogy kidobják,de én a Lancome spirálomat is így használtam több mint 1! évig.És a végére ténylegesen el is használtam.Nem volt benne több festék.No persze nem tökéletesen tiszta de talán az 1/12-e maradt benne.Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele de én minden egyes 2-3 hónapig használt spirálban látok még lehetőséget.Pedig lassan újat kell vennem mert az összes fogyóban de az én tavaly februári essence spirálom tökéletesen szuperál.:)

4 megjegyzés:

  1. Lehet,hogyne lehetne!
    Van egy kedves (utálom mint a sz@rt..) osztálytársnőm,akinek annyi festék van a pilláin,hogy konkrétan úgy néz ki mint a rovarlábak.És akkor újságolja,hogy hihetetlenül gyorsan fogy a spirálja,de ez jó,mert akkor valószínűleg jól csinálja,és a gyártó is büszke lehet magára,mert jó a termék.-
    Természetesen az illető nem hozzáértő,foggalma sincs a dologról,és borzalmas amikor 6! réteg spirál van rajta..annyi tuti van.De ha csak 3mal indít otthon,meg az egyik szünetben felpakol még 3mat (márpedig szemtanúja szoktam lenni) akkor az már rögtön annyi. Egy szó mint száz,igen fogyhat el gyorsan,nála speciel havonta. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó de ez extrém körülmény.:) Gondolok itt azokra a "felhasználókra" akik naponta egyszer festik be mert nem akarnak khmm.. színpadiasan? (:D) kinézni.én magamból kiindulva itthon nem sminkelek,igy hétvégén ha nem megyek sehová nem használok,és a természetesség híve vagyok. Így én nem is csinálok póklábas szempillákat:)

      Törlés
    2. Ó,mondd csak ki nyugodtan vágom én mire gondolsz a színpadias megfelelő helyett. :DDDDDD Itthon én sem szoktam sminkelni,jó is érezni,amikor lélegzik a bőröm. :) Én alapból rühellem a spitált,mert nekem olyan természetellenes,és még nem sikerült magam rávenni,hogy egy komolyabbra magas összeget költsek,de lehet,hogy akkor rögötn megváltozna a véleményem a szempillaspirálról.
      Tudom,hogy extrém.. :D Kíváncsi voltam,hogy miként reagálsz. :D

      Törlés
    3. Nekem az essence-vel is sikerül majdnem olyan jó eredményt elérnem mint egy Max Factorral.:) Én azóta spirálozom magam minden nap amióta volt a Douglsban a spirálcsere,és kaptam egy Lancome spirál mintát.Imádtam:) És most használom a második kicsi! flakont:) Szóval ha nem is akarsz drágábbat megvenni akkor vagy szuper akcióban vagy pedig úgy hogy egy termék mellé kapsz spirál mintát.:)

      Törlés