2013. március 16., szombat

Tesztelő lettem és egy kis "haul"

A facebookon lehetett jelentkezni Loreal tesztelőnek,és benne voltam azokban akiket kiválasztottak. Kb ugráltam mint egy 3 éves amikor cukorkát kap.:)
Sajnos most nincs több és jobb képem róla( a gépem most lett megint újrarakva a win 8-al nem voltunk jóba)És egyenlőre csak a telefont ismeri fel a gép se a gépet se kb semmi mást.Nos hivatalos leírást nem találtam róla de ahogy a nevéből(total repair extreme) kiderül  ez egy extra erős regeneráló készítmény.Én egy hete használom kb 2x mostam eddig hajat vele.Az én hajamról tudni kell hogy most hogy rövid   kb ugyan úgy törik mint amikor hosszú volt,szóval épp az én hajamra lett kitalálva.
A hajam most 2 használat utána sokkal simább,puhább,és ugye szérumot is kaptam nagyon sokat használ a hajamnak. Kb. úgy néz ki a hajam mint a reklámokban,rugalmas friss...nagyon bevált!És ami még pluszban rájött az az hogy így második használat után egyre kevésbé korpás a hajam.Pedig ha valakinek akkor nekem aztán korpás sajna.Szóval nekem ez így kettő az egyben termék,és annak ellenére hogy nem korpa ellen van kifejlesztve mégis használ az ellen is.Az illatuk nagyon finom,nem gyümölcsös inkább édeskés ez a "jó sampon illat".Két hét múlva hivatalosan is le kell írnom a véleményem és elvileg bekerül az újságokba is.Ha majd találkoztok vele(m) akkor szóljatok!:)

A másik egy kis haul. A Dm-be ugye dupla pont akció van,és nekem volt egy 10% végösszegit illetve az arcápolókra is 25% kedvezmény. Így nagyon jól jött hogy pont az arcápolási cuccaim fogytak el.
Sajnos ez is telefonos kép.Viszont egyenlőre még igen keveset használtam őket,egyenlőre nem tudnék reális véleményt mondani.A láb spray-t a barátomnak vettem,viszont ő is (meg én is:D) és a saját márkás termékek között ami láb spray szerintem viszi a prímet, kibír 12 órákat.A barátom lába eléggé izzadós de ezzel a nap végén amikor leveszi a cipőt a lábáról nem csap meg semmi erős.  :D
Scholl-t még nem próbáltunk de igazából ez is megteszi a dolgát. kb 300 ft
A Himalaya arclemosóról sok jót olvastam így úgy gondoltam így tavasszal kipróbálom és megveszem a drágább arclemosót nem DM saját márkásat.Bár nem mondom hogy nem jó sőt...csak most úgy éreztem váltanom kell. igy a -25% kedvezménnyel 1000 alatt volt.
A Garnier is 1000 alatt volt.Eddig avonosat használtam de most itt is úgy éreztem váltanom kell. Hamarosan jövök  a véleményekkel a tesztekkel.Addig is élvezzétek ki a maradék hosszú hétvégét.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése