2013. április 24., szerda

Hogy használom el a fölösleget?

Bár tegnapra ígértem de tegnap annyi mindent csináltam hogy este jutottam haza.Most viszont pótolom a bejegyzést! A címből eléggé kétértelműen jöhet le a dolog, de én most azokra a kozmetikumokra gondolok amiket megvettem vagy kaptam,de tuti hogy utcára nem használnám, vagy magamra nem kenném.
Eléggé régóta használom el az olyan körömlakkokat amiket nem szeretek a kezeimre kenni, így inkább a lábkörmeimre használom. Így általában kevésbé van rossz érzésem hogy vettem valamit és ott a polcon fog megromlani.Alapból nem szeretek pazarolni, szelektív gyűjtés,kevés csomagolóanyag felhasználás,komposztálás..na de ez egy más téma.:) Ennek a bejegyzésnek az ötlete onnan jött hogy aki kiváltotta a Manhattan csomagot szinte kivétel nélkül azt írták az alapozóra hogy túl sötét nekik.Nos ezzel én se voltam másképp. Viszont (talán pont jókor) elkezdtem csúnyán kipattogzani az arcomon. Valahogy amikor bejön el a meleg időszak mindig kifényesedik és kipattogzik az arcom.És hát láss csodát az alapozó ami lapult a csomagban az épp a pattanásokra jó. Így kipróbáltam itthon...A kinézetem hááááááttt hogy is mondjam....durva?kellemetlen?gáááz? nem tudok rá mit mondani el tudjátok képzelni:D
Viszont!!! Itt jött a meglepi. Délelőtt kentem fel aztán gondoltam fent hagyom amíg nem megyek délután a városba (na meg lustaság:D) Elkezdetem lemosni. Volt egy csúnya nagy dudor a hajam tövének közelében(ami még nem volt sárga de már eléggé nagynak számít) és érzem hogy kisebb lett.A nyakamon is kisebbek lettek a dudorok. Aztán kiszállva a víz alól megnéztem,ténylegesen kisebbek voltak,kevésbé látszottak,és az arcomnak nagyon jó illata lett(nem a lemosótól az semleges illatú).Szóval én amondó vagyok hogy otthon..egyedül...pattanásos arcra igenis jó! Legalábbis nekem bevált!Természetesen utcára nem,nekem még világos alapozóval se lett eléggé világos. Ha elfogy a mostani alapozóm,ami igen a végét járja,viszont nyáron nem használok alapozót, akkor valószínűnek tartom hogy ilyesfajtát fogok venni.Egy vicces kép:
Nem tudom mennyire látszik(kb semennyire) hogy itt már a sötét alapozó van rajtam.Viszont akinek tetszik az ötlet azoknak ajánlom hiszen egy próbát megér.:)
Ami még ilyen "elhasználom akkor is" dolog,azok a samponok, tusfürdők,krémek.Azok amiket nem szeretek sampon,vagy tusi azok mennek a felmosóvízbe.Illetve egy meglepő dolog.Ezt nem én próbáltam ki,barátnőm mesélte hogy ő is járt így egy szilikonmentes samponnal,neki a fehér ruhába beleivódott kisebb kosztól tökéletesen megszabadította. Természetesen csak kisebb szennyezőséfről van szó.Mint ahogy a tusfürdők.  Nagyon puhák lesznek a ruhák ha előtte egy kis tusfürdős vízbe áztatom be őket.
Aztán a krémek...ha kiütéses leszel tőle akkor se dobd ki hanem cipő pucolásra,vagy egyéb bőr tisztására illetve fényesen tartására alkalmas.Ha csak nem tetszik az illata,akkor kézkrémnek még mindig tök jók.:)
Nos azt hiszem ennyi így hirtelen.:) Ha tetszenek az ötletek akkor próbáljátok ki.Nekem beváltak:)
Nektek van ilyen trükkötök?:)

1 megjegyzés:

  1. Jó ötleteteket adtál, az alapozósat biztos ki fogom próbálni, mert nagyon bánt, hogy nem tudom az arcomra kenni

    VálaszTörlés