2013. április 16., kedd

The Beauty Blogger Tag By:ÉN :D

Lolly-nál  olvastam erről a tagról.Viccesnek gondolom,és amúgy is szeretek teszteket kitölteni(elmebaj?:D) így én is kitöltésre szántam magam.:D

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?


Egyenes a végén egy kis csavarral.A vége ha épp rövid akkor kifelé áll,ha hosszabb akkor mindenfelé.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?

Hát már igen rév volt hogy befestettem.És amúgy is erősebben hullott a hajam tőle.De mind2 megvolt.:)

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?

Lévén hogy most igen rövid így igen.Rövid majdnem fiús hajam van.Decemberben adtam el azóta megnőtt "emosra"(használjuk még ez vagy most nagyon ciki lettem?)

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?

Magamnak! Írtam már régebben hogy imádom csinálni,meg is vannak hozzá a kellékeim.Nekem kikapcsolódás.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?

Amióta nem törik úgy kicsit többet de alapjáraton átlátszó lakkokat favorizálom.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?

Néha még nyáron se!A kis lábujjamon a köröm deformált,és nem szeretem mutogatni.:)

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?

Függ attól hogy kint milyen az idő,és hogy hová megyek.Ha napos akkor csak szempillaspirál és napszemcsi.Ha esős fúj a szél akkor alapozó púder stb...

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?

Ha komplett smink lesz akkor az arcomat.Nem is lehetne mással kezdeni csak az alapozással.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?

A sminket nem de a parfümöket gyűjtöm.Azokért oda meg vissza.Talán a szempillaspirál amiből most több is van mind kifogyóban.:)

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?

Még nem használtam,de tervezem.:)

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?

Nem, feljebb írtam időjárás függő.:)

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?

Nincs!Nem is tudnám elképzelni úgy a napomat.Akkor hagyom levegőzni az arcom,vagy pakolás van rajta.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?

Helyzet függő!Volt már rá példa.Pl ha strandra megyek akkor semmi smink.40 fokban is csak spirál.

14. Mennyi "high-end" terméked van?

Sminkből szinte semmi.Fölöslegesnek tartom,inkább parfümből van több ilyen.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?

Nem!Inkább reggel kelek fel és jön az ihlet.Kávéval a kezembe nézem a ruhákat és várok az égi jelre.(Barátom szerint ez a legviccesebb része a reggelnek:D)

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?

Egy van ami folyamatos.Közepes méretű de a sok zsebe miatt jól lehet bele pakolni.Vagy az van nálam vagy a nagy fekete laptoptáskám(akkor abba van mindenem).Pedig van pár de azokat valahogy nem akarom hordani.:)

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?

Ha hétköznap van akkor 8 körül kelek fel.És 10 körül alszok el.Hétvégén ahogy adja.:)

18. Milyen gyakran sportolsz?

Minden nap elviszem Bundit kb 6 km-s távra.Ha esik a hó vagy az eső akkor kisebbre.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?

Jobb.

20. Milyen magas vagy?

Fogós kérdés...:D Kb 170-175 cm

21. Beszélsz idegennyelveket?

Német...na de nem hoch!A nyelvtannal magyarba is bajba vagyok nem ám a németbe.:D

22. Vannak háziállataid?

Bundáááás<3 a="" b="" l="" legszebb="" metjuh="" n="" ny="" sz.="">

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?

Mostanában lett ihlet így egyre többet.:)

24. Olvasol kommenteket blogokon?

Csak arról ami érdekel,és arról kommentelek is.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?

Nem!Nekem meg kell szagolnom,fognom hogy tudjam hogy ez kell nekem!(kivétel ebay mert ott annyira jó árban van hogy ha nem tetszik max elpasszolom)Kozmetikumokat csak boltba veszek.

26. Hogy jött a blogod neve?

Egy régi chat nevem volt.De hogy amúgy honnan azt nem tudom.Elvileg Kiwi lettem volna de az már foglalt volt.:(

27. Milyen kamerát használsz?

Most nincs nálam és a gép valamiért megint nem ismeri fel szal erre később visszatérünk.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?

Én ezt egyedül szeretem csinálni.Úgy hogy nincs itthon senki más.Kb hetente 2x.

29. Mi a kedvenc színed?

ZÖÖÖLLDDD!Minden árnyalat.(még a libafos zöld is igen igen:))

30. Káromkodsz?

Ha ideges vagyok csak azt.:) próbálom visszafogni magam de tényleg.Csak hogy hirtelen haragú vagyok....

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében

Jött egy levelem a L'oréal-tól,azt felveszem.Meg egy hivatalos értesítés.Aztán bank,és nyelvsuli.Majd haza és jöhet a meló.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése