2013. június 6., csütörtök

L’oréal Nude Magic BB cream TESZT!

Ahogy az előző posztba ígértem jövők a varázslatos BB krém tesztjével.Ezt is kis csomagos szerelésben kaptam egy újsághoz.Egy alkalomra elég viszont nekem kettő van belőle.Elsőnek próbáltam ki.Másodjára lehet inkább kipróbáltam mással.:) Szóóóvaaal….



Arcot mostam,tisztítottam,és felkentem.Na most azért kicsit más volt a dolog,mert a hétfőivel ellentétben most egész délelőtt takarítottam. És hideg se volt.Szóval kicsit más körülmények lettek ehhez a teszthez,de a feltételeket ugyan úgy megteremtettem.Első hogy egyedül voltam..ez FONTOS! Második hogy arctisztítás(ezeket a Nivea-nál is teljesítettem).Aztán leírás elolvasása,ismerkedés a kis tasakkal,és felbontás/kipróbálás.
Előtte

Első ami eszembe ötlött még a legelején.Ha ez a krém elvileg alkalmazkodik a bőrünk színéhez,akkor miért van belőle több árnyalat? Na de jóóó gondolván adjunk egy esélyt.Elsőnek egy bőrradírhoz hasonlító fehér! krémet kaptam az ujjaimra,bár nem lepődtem meg mert már olvastam róla tesztet,de a bőrradír szerű kinézet meglepett.Bár nem voltak benne semmi radírozó dolgok mégis ahhoz hasonlított a legjobban.Aztán felkentem…..

És láss csodás elkezdett besötétülni….és sötétülni…és túl sötét lett.Ahogy az előző is.Nem is értem,hisz ebbe az országba talán 500 nőből ha 20-nak van ilyen sötét bőre,akkor miért csomagolnak hozzá ilyen sötétet?Az meg nem lehet hogy én mindig kifognám ennek a 20 nőnek tartalmazó sötét színű teszteknek. Na mindegy. Hát itt is viccesen nézek ki…agyonszolizott norvég..:D  

Ismét a túúl sötét effektus..

Vélemény: A hatásával nincs gondom csak a színével.:) A bőröm szerette.Nem fényesedett ki,lényegében olyan volt mintha nem lett volna rajtam semmi.Az előzőhöz képest nem zsírosodott az arcom,kapott levegőt,és puhább is lett lemosás után.Kellemes volt felkenni,és szépen el lehetett dolgozni.Bár nem sok BB krémmel volt még dolgom de eddig ez viszi a prímet! Ha BB krém választás előtt állok majd mindenképp szóba fog jönni.:)

Összességében: Ha a világosból lenne mintám tudnék konkrét véleményt mondani,de a hatását tekintve nem zsírosodik át,így zsíros és kombinált bőrre is nagyon jól szuperálna.A bőröm Imádta! bár a színátváltozással meg kéne barátkoznom,de ez nem lenne akadály abba hogy naponta használjam!:)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem megvan a teljes kiszerelés a világosból és imádom! :)
    Előszőr nekem is furi volt, hogy fehér, aztán megnyugodtam, mikor jött a varázslat. :D
    Nagyon jó kis BB krém, nagyon megszerettem, tökéletes az én zsíros arcomnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen,én is úgy gondolom ez végre zsíros bőrnek is jó:) Ha ilyen marad a nyár akkor mindenképp veszek egyet még a nyárra,mert amúgy ha meleg lenne leolvadna.:)

      Törlés