2013. június 19., szerda

Nyári túlélésem

Ha nyár, akkor mindenképp túl kell élni.(Na, jó télen is) Nem csak a meleget, hanem azt is, hogy ilyenkor a smink nem annyira kellemes. Illetve én nem szeretem. Ilyenkor nekem tökéletes a barna bőr és egy nagy napszemüveg. Így általában mindent amit általában sminkelni szoktam azt elfedi. Persze azért így is vannak amik nélkül nem indulok el,nem mindig használom őket,kivéve a naptejet.

Legeslegfontosabb a naptej!Még ha városba megyek akkor is bekenem magam,főleg mivel 1-2 körül szoktam menni ami a legkritikusabb.Sajnos van jó pár anyajegyem amiket meg kell védenem,meg hát ki szeret leégni?Nekem minimum 30-s naptej kell!Amire ez általában elfogy addigra már elég egy 15-s.Annál kisebbel nem kezdek.:)
Szempillaspirál is alap,bár van hogy annyira beizzadok a szemüveg alatt hogy lefolyik.Mégis szinte mindig használom.
Szájfényt csak akkor ha olyan kedvem van.Mégis mindig nálam van.Egyszerűen nagyon jól néz ki amikor barna bőröd van és a szádon megcsillan a fény.:)
Korrektor kb. mindenre.Főleg most hogy második tini koromat élem és a homlokom tele van pattanással.Már csak azért is viszem magammal mert folyton leizzadom,és hát a patik ott maradnak.:)
Utolsó ami nélkül főleg nem indulok el,és mégis az egyik legfontosabb az izzadásgátló!Előző posztba már elmondtam mennyire megszerettem ezt a Rexonát,és azt kell mondanom egész jól teljesít, izzadok mert hát ki nem?De nem annyira erősen mint nélküle.Lehetséges ha hozzászokik a szervezetem akkor már nem lesz ennyire hatékony mert az előzővel is ez lett a gond.De majd kiderül. J
Még egy nagyon fontos dolog a VÍZ!VÍZ!VÍZ! Ebbe a kánikulába muszáj!

Nektek mi a túlélési dolgaitok?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése