2013. december 29., vasárnap

Az én nem is igazi karácsonyom!

Nálam a karácsony idén úgy ahogy volt elmaradt.Abban hittem hogy majd 24-n felkelek és hopp itt lesz a hangulat..hát nem így lett.Kicsit meg is zavart ez az "angol karácsony".Mármint itt a 24 sima munkanap,nincs szenteste.És 26 meg boxing day ami szintúgy a vásárlásról szól mint karácsony előtt...így a karácsony itt tényleg csak a vásárlásról szólt.Illetve nekem ez jött le teljesen.
No de alkalmazkodó típus vagyok így 26-n ellátogattunk a Bluewater Shopping Center-be,és bár karácsony hangulatom itt se lett,megszereztem életem első Lush termékét,és a Body shop-ba is nagy engedmények voltak...:)
Szerencsémre még nem fosztották ki az üzletet(pedig mindenki azon volt) és még találtam Csokis csomagot.
A csomag tartalma: 
- csokis testvaj 50 ml 
- csokis testradír 50 ml 
- csokis tusfürdő 250 ml 
- csokis szappan 100 g 
- zuhanypamacs
Bár most épp van még tusfürdő de ha elfogy azonnal ezt bontom meg.A kis kézkrém amit kaptam eszméletlen csokis....néha úgy megenném az egész tégelyt...
17 font helyett volt 10 font.Szóval vitték mint a cukrot.
Ezen a két terméken erősen elgondolkoztam,de odajött egy kedves lány,elkezdte magyarázni hogy ez a két dolog miért is jó a bőrömnek.(miután megtudta hogy használok már ilyen arclemosót) És egyből bele is dobta a kosaramba...semmi kérdés vagy semmi csak vegyem meg..még szerencse hogy erre is volt akció,a második termék ingyen volt...:)
És a Lush...végre találtam egy boltot ami nem volt dugig..igaz ki is volt fosztva...ahogy beléptem megcsapott az a tipikus Lush illat..és elkapott a hév..annyi szappant kipróbáltam hogy egy hét alatt nem mosok annyit kezet.:D Aztán végül az arcomra gondolva(egyre több kicsi piros pattanás lesz rajta) Inkább a Dark Angels mellett döntöttem.Sok jól olvastam már róla főleg problémás bőrre.Ez amúgy úgy néz ki mint a föld csak fekete..a tenyeredbe kell egy kicsit rakni,megvizezni és az arcodra kenni.Azt viszont nem tudom hogy rajta is kell-e hagyni vagy csak egyből lemosni.Én egyből lemostam,de legközelebb rajta hagyom..:)

És akkor egy kis mintát is kaptam,bár nem értettem pontosan hogy mi,annyit tudok hogy arclemosó...De hogy azon belül melyik azt nem,de ha rájövök akkor mindenképp megírom azt is.:)
Karácsonyra nem kértem semmit de kaptam egy hatalmas nyalókát...:)
És lényegében ennyi volt az ünnep.
Szeretnétek majd még olvasni a termékekről amit vettem?

3 megjegyzés:

  1. szia, díjat kaptál :D http://ilove-makeup.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. óóó de szuper az a Batmanes papucs! :D honnan van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sportsdirect. Azt hiszem Magyar honba is van ilyen bolt,de nem biztos:)

      Törlés