2013. december 8., vasárnap

Szeretem Angliát!

Eléggé elhúzódnak az ígért posztok,ennek több oka is van.Az első és talán legfontosabb hogy folyamatos tesztelésbe vagyok,annyi terméket sikerült fel halmoznom kb 2 hét alatt amit ha még otthon lennék fél év alatt se vettem volna meg.És tudjátok hogy nem szeretek egyszerre több terméket használni,vagy megkezdeni egyáltalán.A második hogy idáig tényleg keményen nyomtam az ágyat,akik először vannak Angliába meg kell szokniuk hogy bár nincs csípős hideg(volt már olyan is de az csak egy délelőtt volt) de azért meleg se,és az én téli kabátomba ha járkálok bizony izzadok,pulóverbe meg fázok.Azt hiszem be kell szereznem egy bőrkabátot.A harmadik ok hogy itt nem igazán lehet unatkozni.Mindig történik valami,vagy van kiállítás,vagy állatkert és nem horribilis áron(a fizetésekhez képest).De most itt vagyok!Nem ígérem hogy minden nap de most már fogok többet posztolni!
Páran írtak email hogy írjam le az első benyomásomat és pár tanácsot azoknak akik készülnek kifelé.Szóval pár dolog aki ki akar jönni:

-Hirtelen változik az időjárás,de tényleg kb fél óra alatt esőből átcsapott +15 fokba.És ez itt a megszokott.
-Sokat van beborulva,ám nem feltétlen jelenti az esőt.D vitamint szedni ajánlatos:)
-Ami engem a legjobban zavart az elején hogy a nap nem a Magyarországon megszokott módon tesz egy félkört.Na de hogy magyarázzam.Amit én otthon megszoktam hogy az egyik ablakon ami keletre nézz ott kel fel a nap és a másikon ami nyugatra ott lemegy.Na most én itt kint fogtam a kis iránytűmet és kimértem hol mi merre.És a  keleti ablakon alig látszik reggel a nap...igen tudom hogy északabbra vagyunk,értem én de akkor is zavaró hogy reggel 10-kor azt hiszed hogy délután 3 van.
- A félkész ételek itt sokkal jobb minőségűek mint az otthoni.A csirkemellen látszik hogy az csirkemell.És nem pép.Illetve olcsóbb is.Van az Iceland..na hát ott csak fagyasztott árut kapni szinte.És azt kell mondom nagyon finomak.Ennek ellenére szoktam főzni,de egy egész napos program után kinek van kedve még nekilátni főzni?
-Amivel nagy gondba voltam az a mobilszolgáltató kiválasztása.Rengeteg van van nagyobb van kisebb.De ha interneten rendelsz sim kártyát akkor a sim kártya ingyen van.(otthon ezt csak a Vodafone csinálta).Itt viszont mindegyik.A legnagyobb hálózat a T-mobil meg a O2 ha jól tudom,annyira nem merültem bele.De mindegyiknek van egy hátulütője...eléggé drágák.Amit én találtam az a GiffGaff,nagyon jó percdíjaik vannak,és 12 fontért korlátlan SMS,és mobil net. Van a blog felső részébe egy Banner.Ha ott rendelsz kártyát te is kapsz 5 fontot meg én is.:)
-Készülj fel hogy az itteni lakások fölég a régebbiek gyorsan párásodnak.Ha fűtesz ha nem.Erre két lehetőséged van,vagy sokat szellőztetsz,vagy páraelszívó.A nappaliba van egy páraelszívó de nem annyira hatékony mint a szellőztetés.Vagy a kettő együtt...talán az a legjobb.Ha erre nem figyelsz akkor hamarosan jön a penész.A mi ablakunk aljába már elkezdődött pedig napi 6-7 órát nyitva van estére viszont bezárjuk,épp páraelszívó keresésbe vagyunk,de nem nagyon árulnak a boltokba.Vagy csak mi nem találjuk.
-Termék imádok figyelem!Hatalmas akciók szoktak lenni! És nagyon megéri figyelni őket.Nem csak szépség cuccokból hanem ételekből is.Általában ha van törzsvásárlói kártyád akkor vagy olcsóbban kapsz vagy kapsz ajándékot vagy valami mindig van.Érdemes beszerezni a kedvenc boltjaidból törzsvásárlóit ha van(Eddig csak az Asda-ban nem volt ilyen lehetőség ahol jártam boltok közül) A Boots meg összefoglalja az otthoni DM és Rossman-t egybe.Barátom szakállvágót vett magának 80 Font helyett 40-t mert volt törzsvásárlói kártyám.
Egyenlőre most ennyi jutott eszembe.Ha érdekelne még titeket ilyen poszt írjátok meg és fogok csinálni.:)
Jó Pihenést nektek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése