2014. január 25., szombat

Aussie Miracle Moist Sampon

A flakon fele már elfogyott,ideje véleményeznem.:)
Mint mindenkit aki szeret a beauty világba kalandozni,mindig is izgattak az új márkák,és ez a márka mikor még otthon voltam hatalmas dolognak számított hogy már Magyarországon is lehet kapni,de természetesen csak Pesten(azóta ez változott-e azt nem tudom).Itt viszont mindenhol lehet kapni,eddig mindegyik hipermarketbe vagy a Boots-ba(mert ott kb. minden ilyet lehet kapni.) Sőt még eléggé méltányosan is,amikor akció van akkor 2 fontért kapsz egy 300 ml kiszerelést.Bár az otthoni árakról nincs tudomásom,de szerintem ahhoz is méltányos ár.
Ezt a képet még akkor csináltam amikor megvettem,nem a legjobb de a flakon mostani állapota...4 ember..egy kád..rengeteg termék a kád szélén..persze hogy letörik,megreped..stb.
Vélemény: 
Nos az illata kellemes,édes,de nem émelyítő.Nagyon sokáig megmarad a hajamba az illat,és a kis rekeszem ahol a samponokat meg a tusfürdőket,szóval a fürdőszobás rekeszemnek is ilyen illata van.
Viszont ezen kívül semmi extra dolgot nem tudok róla elmondani amiért más lenne számomra mint egy másik sampon.Talán annyi hogy balzsam nélkül is puha a hajam de ezt egy vállig égő hajnál nem nehéz elérni.
Nagyobb volt a felhajtás mint maga a termék.Krémmánián olvastam hogy sokan panaszkodtam hogy korpásak lettek tőle.Én ezt nem tapasztalom,és sokkal gubancosabb se lesz a hajam mint előtte.
Nem mondanám hogy hogy rossz termék,2 fontért meg igazán megérte.De szerintem van ennél jobb sampon is.

Hogy újraveszem-e? Ezt a fajtát nem hiszem,de lehet egy másiknak adok egy esélyt.Na meg annyi félét láttam mindenfele hogy igazából megérdemli.

Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése