2014. január 19., vasárnap

Elfogytak!

Nem igen írtam eddig ilyen posztokat mert amiket akartam vagy jó terméknek éreztem azokat általában pár használat után bemutattam.Most viszont hogy időhiányba szenvedek pár terméket így mutatok meg.Lett új szerelmem(mármint beauty téren):)

 Labello sos Lip Balm:
Bár még van benne,de eléggé furcsa illata lett,és az állaga se az igazi már így kuka érett lett. Hát nem volt a kedvencem.Ha este felkentem akkor reggelre fehér csomókba összeállt a számon,mintha hámlott volna az ajkam. Ezen kívül gyorsan hozzászokott az ajkam és ha nem kentem be akkor szörnyen nézett ki.
Biztos nem veszem újra!

Nive doble Effect izzadásgátló minta:
Az illata kellemes volt és meglepően tartós,de mint ahogy gyorsan és nagyon le tudok izzadni így nem segített annyira,mint kellett volna.Egyszer elhasználhatónak jó volt,de nem veszem meg a nagyot.Van ennél jobb izzadásgátló.(Arról hamarosan írni fogok!)

Nivea for men Energy:
Nem,nem nem én használtam el,de be tettem mert iszonyatosan tetszett a páromon az illata.:)És mivel ez egy sampon és tusfürdő egyben így párom imádta hogy mindent kivált egy termék(tipikus pasi,nem szeret sokat a fürdőbe lenni csak amit nagyon muszáj)
Már meg is vettük a nagyot,viszont legközelebb TBS terméket fogunk venni az érzékeny bőrére!(Az én hatásom lenne?hihi Azt hiszem ráragadt a mániám)

Clinique high impact mascara:
Bár ez egy minta volt.(Még októberbe kaptam egy vásárlásom mellé.)Viszont nekem már volt ilyen mintám.
Egész jó volt,szerettem,de annyi spirálom van még hogy mostanában nem veszek újat! Ha viszont kéne akkor bajba lennék,vagy ezt venném,vagy az új Miss Mangát!

És a végén az új szerelmem!
82 British Sunrises(Vanilla Milk and raspberry)
Jaaaaajjjj,kéész ezzel a tusfürdővel levettek a lábamról.Olyan illata van mintha valami epres tejes shake-t kennék magamra.Bár nem egy tartós illat,de a fürdőbe még sokáig érezni!És ami nagyon tetszik hogy Vegan termék,vagyis a fölösleges,ártalmas dolgokat elhagyták belőle.(vagy leredukálták,annyira még nem vagyok jóba az angollal).És nem is szárit,testápoló egyáltalán nem kellett,ellentétbe a mostani tusfürdőmmel.
Vetekszik a TBS tusfürdőkkel,biztosan újra fogom venni,csak annyi új tusfürdőt láttam amit ki akarok próbálni,de biztosan újra fogom venni!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése