2014. január 20., hétfő

Yankee Candle válogatás!

Amikor kikerültem egyből szembeötlött hogy itt minden hipermarketbe,drogériában(Tesco,Asda,Boots) lehet kapni Yankee Candle gyertyákat.Van ahol csak kicsit de egy egész dobozzal,van ahol kicsiket és nagyokat egyáltalán.Én egy simply home válogatást kaptam,még novemberben.Mindegyik illatból kettő volt benne,(meg két fahéjas de azt azonnal továbbadtam mert nem szeretem a fahéj illatát).


 Őt kaptam meg gyertyatartónak,hogy ne a szekrényre folyjon a viasz.Persze a végén kulcs,és hajgumi tartó is lett egyben,viszont szerintem nagyon fel tudja dobni a szoba hangulatát(fehér falak ahová nem lehet rakni semmi képet,és barna szekrények)Egy kis szín nem árt.:)
Nos ők voltak benne(fahéjast ne hiányoljátok:) ).Mindegyikből kettő volt a dobozban,azért van a képeken már csak egy mert mindenképp akartam véleményt mondani,ha már írok róluk!
Lavender Spa: Kedvenc!Nagyon nyugtató,és kellemes illat.Bár a kis szobánkba eléggé gyorsan émelyítő tud lenni,de ami a hátránya az előnye is,nem kell sokáig égetni!

 Soft Cotton: Nekem ez egy nagyon jellegtelen illat.Egyáltalán nem is emlékeztet semmire.Pedig fólián keresztül egész kellemesnek tűnt,meggyújtva viszont nem tetszik.Nem is igazán érzem az illatát,hát nem lett a kedvencem!
Vanilla Frosting:
Ez egy tipikus olyan illat amikor megkívánsz valami édeset ha megszaglászod.Meggyújtva szintén émelyítő tud lenni de nem vészesen,tudni kell meddig lehet égetni. Ezt is megszerettem!
 Cherry Vanilla: Ebből szerintem kihagyták a cherry-t.Inkább a vanília dominál,bár nem annyira erősen mint a Vanilla Frosting-nál. Nem émelyítő nagy tételbe sem,viszont hiányzik belőle a savanyú illat,illetve hát a cseresznye.

Cranberry zest: Ennek a neve ugye áfonya lelkesedés,bár a képen a képen tőzegáfonya(vörös áfonya néven is fut) van,mivel az angol ezeket nem különbözteti meg,így maradjuk annyiba hogy itt úgy kell érteni hogy tőzegáfonya lelkesedés!:)
Amúgy se tudnám így gyertyába megkülönböztetni a két illatot(vagy meg lehet őket egyáltalán?) Itt kint nagyon sok vörös áfonya lét iszok,hajlamos vagyok a felfázásra,és erről a gyümölcsről csupa jót olvastam ezen a téren,és rengeteg C vitamin van benne,szóval napi más fél,két!! litert iszok! Visszatérve a gyertyára...
Kellemes illat de nem marad sokáig az ember orrába,nem édes de nem is túl savanyú,pedig maga a vörös áfonya az eléggé savanyú illatú és kicsit kesernyés.Szerintem annyira nem hasonlít!

Ti miket próbáltatok mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése