2014. június 12., csütörtök

Max Factor Surprise!

A Max Factor idén is nagylelkű volt a Facebook rajongókkal. Előző évben is és idén is indított egy szavazós versenyt. Idén is benne voltam az első 50-ben ,így én is kaptam ajándékot.És hogy mit? Mutatom..:)

A két körömlakk:
55 angel nails és 60 mindnight bronze árnyalat. Igaz nem igazi nyári színek,de mindenképp még nyáron a körmeimre kerülnek.:)


Egy szemceruzát 020 black árnyalatban.Ami nagyon kicsi.Nem tudom ha boltba veszem akkor is ekkora?  De egész tartósnak tűnik.Persze még csak párszor használtam.

És ami a legjobban megfogott a csomagban....az a kis ecsetkészlet. Én ezt a szettet biztos utazáshoz vagy ha menni kell valahová akkor fogom használni.Részben azért mert a legelső képen látszik hogy adtak hozzá egy visszazárható kis tasakot. Másik dolog az az hogy bár nem sok,de pont azok az ecsetek amik egy rohanós napon kellenek.Vagyis nekem..nekem főleg a szem sminkemet kell igazítani. Lényeg a lényeg. nagyon örülök neki.:)

Ti is kaptatok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése