2011. augusztus 1., hétfő

Fa hűségprogram,Minta

Nem rég regisztráltam a fa hűségprogramba,mert érdekeltek az ajándékok,de egyik se csábított annyira el hogy ezért elkezdjek csak Fa terméket vásárolni.Viszont kaptam egy mailt hogy az első leggyorsabb 500 aki rákattint egy linkre az kap mintát.De hogy milyet nem lehetett tudni.Én meg mivel kb 2 órája kaptam a mailt rámentem,hátha...:)Aztán nem is foglalkoztam vele.Viszont nem rég jött egy GLS szállító aki lent állt a kapuban,lementem átvettem és elsőnek azt se tudtam mi ez.Azt hittem anyunak jött valami,de nem!Az én nevem volt rajta.:)És hát ezt kaptam:
Persze nő lévén jobban meglepődtem,és utána örültem neki mintha egy 20 ezrest adtak volna.:D
Kipróbáltam,az illata mennyei és gyorsan beszárad,viszont télen nekem nem lesz jó,néha annyira kiszárad a bőröm hogy ég és viszket.Szóval marad tavasztól őszig,viszont arra az időszakra nekem tökéletes.És az illata is mennyei.Szóval azt hiszem ha elfogy vásárolni is fogok belőle!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése