2011. augusztus 9., kedd

"Haul"

Tegnap kicsit vásároltam.'kicsit':D Pár dolgot sikerült beszereznem,főleg mivel kifogyóban voltak a készleteim.
A Balea lemosóit még nem próbáltam,de úgy gondoltam hogy annyian dicsérik egy próbát megér ha úgyis kedvezményesen veszem őket(DM KUPON).Eddig egyszer próbáltam ki.Nekem semmi extra de pont ez a jó.Nem rossz.:)A görögdinnyés testápolót meg az illata miatt szeretem.És nyáron szerintem tökéletes,víz alapú,könnyű,jó illata van.Igaz hogy hamar elillan de egy ideig azért érezni!:)
A Balea arcmaszk le volt értékelve.Buli előtti az a csillámos,az utáni meg chili-t tartalmaz.Majd kiderül de 120 Ft-ért megérte!:)Fa tusfürdőt azért vettem mert részben szintén volt rá kuponom,meg szeretem az illatát,én ezt már őszre vettem.Szinte mindig évszakváltásra veszek új tusfürdőt.Nem tudom miért.Talán mert az az illat az előző évszakra emlékeztet.:) A Veet szőrtelenítő krémet Meg Balcsira hogy ne legyen sok gondom az ilyenekre!:) Ja és egy nagy csomag zsepi mert az mindig kellhet!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése