2011. augusztus 2., kedd

A Rítus

Tegnap este eléggé unatkoztam,így gondoltam ha már vagy 2 hónapja rajta van a gépen a Rítus hát megnézem.Nem tudom mit vártam a filmtől,részben félelmet,részben borzongást,részben meg valami egészen mást mint megszoktuk az ördögűzős filmektől.Na hát ha 10-es skálán kéne értékelnem erős 8-al zárna.És azt is megmondom miért.Nekem kicsit elcsépelt volt hogy a sátánnak vagy annak a szolgáinak mindig emberi élet kell.Mert hát ugye mi más is kéne?A másik része az egyház.Az a nagy hatalom ami mindent legyőz mert ő az egyház.És azért mert hisznek istenben(és nem mellékesen ebből jól meg is gazdagodtak) ezért nekik minden harcot meg kell nyerniük.Valami hasonló volt a Boszorkányvadászban is.Akárhogy is nézzük megint egyre felkapottabb lett az egyház és a pokol csatája,mármint filmek terén.Ja igen,és előre is bocsánatot szeretnék kéni azoktól akik olvassák,és hívők.De én nem vagyok az,és talán éppen ezért nem hatott meg annyira megint a "Nagy Csata".Amit elkeseredetten vívnak vagy 2000 valahány éve.Na de visszatérve a filmre,nézhető,egyszer..esetleg vasárnap őszi délután amikor nincs kedved semmihez.De hogy lényege,és mondanivalója nem sok van az tuti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése