2011. augusztus 23., kedd

Körömgond

Sajnos velem körmök terén nem voltak kegyesek.A körmeim mindig törnek,eléggé gyengék,és iszonyat gyorsan kiszárad a kezemen a bőr.Szóval ha 2 napnál többet lustálkodok kéz ügyileg akkor már már 40 éves jó dolgos emberi kézre hasonlít.Pedig 21 vagyok.:D Nagyon sokat kipróbáltam már,kalciumos erősítő lakk,sima erősítő lakk,vitaminok,multivitamin,szépségvitamin.És hát az eredmény...SEMMI!:( Egy időbe halolajjal is kentem úgyis mind1 már elven.:D Semmi..szintén...Szóval az én körmeim egyáltalán nem szépek,persze ha éppen vasárnap délután átpolírozom meg rakok rá lakkot akkor az kb keddig kitart,aztán pattogzik le.És moshatom le.De az vigasztal hogy a hajam az erős,és dús.:)
Van bárkinek valami praktikája hogy ápolja a körmeit?Mindenre nyitott vagyok:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése