2012. április 24., kedd

BB Garnier krém,vélemény

Eddig azért nem akartam róla írni mert alig használtam,csak egy mintám volt egy Glamourból.Aztán barátnőmtől kaptam egy fél tubust(Müllerbe ki akarták dobni,de mivel ő ott dolgozik megszerezte nekem a fél tubust,ami a szállítás során megsérült.Viszont a tartalma nem lett se koszos se semmi.)
Nem rég dobtam ki a dobozt és arra gondoltam legyen még egy blog ahol erről lehet olvasni.:)
Gondolom nem kell nagyon bemutatni,és már sok száz előtte utána képet láttatok már.:) Én csak a véleményemet és a tapasztalataimat osztom meg. Nos...
Tetszik benne hogy könnyen el lehet oszlatni,gyorsan felszívódik,és valóban jó érzés viselni.Ami személy szerint a legfontosabb nekem hogy az arcomról a száraz foltokat eltünteti.IMÁDOM EZT!:D És egy kis plusz hogy amikor lemosom nagyon jó puha a bőröm.pattanásokról nem tudok nyilatkozni,de az arcbőr egyenlítése is csuda jó ahhoz képest hogy nem egy alapozóról van szó.
Ami számomra hátrány volt benne hogy a kezemen amikor felkenem ugyan olyan állaga volt mint egy sima alapozónak,a köröm alá megy,és nehezen mostam le(nem értem miért).A másik meg hogy az arcomon olyan alapozó illata van(Avonosnak van ilyen illata,nem szeretem)
Összességében nem rossz,szeretem,egy alapozó alaposabb de ha valaki nem akarja elnehezíteni a bőrét akkor ajánlom neki.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése