2012. április 5., csütörtök

Nive Tour Pécs

Ugyan még vasárnap volt,de azért gondolom leírom még ha késve is a tapasztalataimat.
Én sajnos vasárnap is dolgoztam,tehát én csak 3 után tudtam bemenni.Szerintem így is megérte.Az órák többségének vége volt de ajándékot meg Zumba edzésre így is bejutottam.Ami egy hatalmas élmény volt.Aki ki akarja próbálni a zumbát de eddig nem merte annak javaslom hogy töltsön le egy zumbás videót és próbálja ki.Egy zumba edzés itt Pécsen nem olcsó,de ha te otthon ki akarod próbálni ennek ma már nincs akadálya.Én azért mentem el az eseményre mert ki is akartam próbálni és a többi ember látványa ösztönzött.Na meg kíváncsi voltam az ajándékra.:) A zumbát ajánlom mindenkinek aki szeret egy kicsit is táncolni.
Az ajándék:
Nekem nagyon tetszett már a zacsi is.Volt benne férfi cucc azokat elcseréltem a Gáborral.

Kipróbálni még nem próbáltam ki.De véleményt majd mondok.
Ti voltatok?Vagy mentek majd rá?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése