2012. április 14., szombat

Műköröm dilemma

Eléggé sok tanácsot kaptam a körmeimre,hogy,mit kéne.Viszont egyik se vált be nagyon.Se hosszútávra.Sok ember mondta hogy műköröm....nem szeretem.Egyszer volt,nem szerettem,zavart,lenőtt..letört..áhh.Se az építettet,se a tipeset.aztán találtam egy köztes megoldást a Géllakkozást.Utánanéztem,van ilyen Pécsen.És egyre több ismerősömnek van valamilyen formában mű,vagy géllakkos körme.Viszont még kicsit várni szeretnék vele.Részben azért mert amilyen módszereket most kipróbáltam azoknak idő kell,másik meg hogy a géllakozástól lesz-e valakinek körömgombája vagy bármi hasonló.Nekem ugyan nem de anyukámnak amíg tippes körmei voltak sajnos begombásodott.Tudom hogy a nem megfelelő higiénia is közrejátszott(bár minden ragasztás előtt lefertőtlenítették,és leporolták). Éppen ezért nem akarok még bár ma már szinte a nők 90%-nak van.
Ti hogy álltok a kérdéssel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése