2012. április 28., szombat

Naptej,na de milyen?

Egyesek szerint korán van mások már márciusba kenik magukat naptejjel.Szerény véleményem hogy valóban kell egy bizonyos védelem,akár télen is.Sosem gond ha van szűrő az alapozónkba.Na de most? Hiszen egyik napról a másikra lesz nyár,tegnap előtt még zuhogott az eső és elővettem egy melegebb pulcsimat,ma meg....kint voltam fél órát fényvédő nélkül és húzódik a hátam.Na normális ez?Megnéztem hogy állok naptej fronton..gyérül...van egy régi Tropicana naptejem ami 50 faktoros volt.Horvátországba kiváló volt,de két éves...szerintem igen sokat gyengült,nem romlott meg az illata jó,csak a védelme csökkent.Illetve egy SunDance karotinos naptejem,szintén a végét járja.Úgy döntöttem ideje vége beszerezni egy olyat amit egy nyár alatt tuti elhasználok.Na de milyet? Bemész egy Dm-be vagy Rossmanba egy soron keresztül csak naptejek vannak.És akkora árkülönbséggel....Na akkor hogy is van ez? Nem szeretnék nektek termékekről leírni hogy ez ne vedd vagy azt vedd.Csupán személyes vélemény.Nekem az a szerencsém hogy nagyjából mindent bír a bőröm.Tehát nem kell a legdrágább hipóállérgén,illat és mi tudom én mitől mentes dolgokat vennem.(Bár szerintem feltűnő hogy ezeknek mégis van egy illatuk...akkor miért is illatmentes?) A múlt nyárakon kentem már be magam drága és olcsó naptejjel egyaránt,én nem vettem észre a különbséget.
Itt egy teszt:teszt bár kicsit régebbi de hasznos.Szerintem egyáltalán nem fontos hogy valaki egy drágát vegyen ha csak nincs oka rá.Nekem a kedvencem a SunDance terméket.Nekem megfelelően beváltak és hozták a védelmet,sőt a karotinos naptej még extra szint is ad.Rossmanosat nem próbáltam.Viszont amire mindenki figyeljen ha használt naptejet ha nem a napozás utáni hidratálásra.
Nálatok hogy van ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése