2013. október 12., szombat

Davidoff Cool Water Sea Rose

Bár csak mintám van a parfümből.Illetve már csak volt mert ma fújtam el az utolsót,úgy gondolom érdemel egy posztot.A mintát a melltartóvásárlás mellé kapott neszesszerembe volt.
Egész sokáig kitartott.Majdnem ekét hétig mindennapi egy fújással.
Az illat nagyon kellemes édeskés.Olyan igazi mindig tudom mit akarok nőknek való.Úgy gondolom hogy ezt a Sea Rose illatot nagyon eltalálták.Az illatcsaládból a sima verzió annyira nem hatott meg.Egy újabb átlagos illatnak gondoltam...de ez!
Virágos illatcsaládba sorolnám,nem csak a neve miatt!
Ami még abszolúte viszi nálam a pálmát hogy nincs benne túl sok illat! nem tömik tele csak pár illatjegy van benne és kb ennyi:)
Illatösszetétel: Körte, Ibolya, Rózsaszínű bazsarózsa, Frézia, Pézsma 
Én a körtét emelném ki.Valahogy én azt éreztem meg elsőnek!Nálam az vitte a pálmát.
Nem mondom hogy az év parfümje,de egy mindennap magabiztos nőnek igenis kell egy illat amitől beindul a reggele..nekem ő lenne az:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése