2013. október 19., szombat

Szeretem a drogériás sminkeket - TAG

Ma úgy gondoltam kitöltök egy TAG-ot,mert én igenis szeretem a drogériás sminkeket,és van közöttük olyan ami megéri inkább a drogériából venni. Fairyland008-nál olvastam a bejegyzést ebben a bejegyzésben. Nem is húzom az időt jöjjön a TAG:)

Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?
Szeretem az Essence dolgokat.Nem csak azért mert olcsó hanem mert okoztak már kellemes csalódást,jobban teljesítettek mint drágább társaik,és mindig kihozzak egy új fantázianéven futó kollekciót.Igaz nem sok újdonságot raknak a kollekcióba de mindig változtatnak rajta.Ha pedig mégis előhoznak valami újat akkor az olyan hogy keeelll!

2. Melyik a kedvenc arc, orca és száj terméked? 
Arcra a Garnier termékeit szeretem,az új mattosító arcápolóra fáj a fogam ha elfogy a régebbi.:) Szájra nem igazán drogériás dolgokat használok hanem Yves Rochert-t de van egy régebbi Labellom is azt is szeretem.

3. Melyik termék tetszett a legkevésbé?
Catrice termékekkel nem barátkoztam nagyon össze.Valahogy nem vitt rá a lélek hogy kipróbáljam ahogy NYC termékeket se próbáltam.Valahogy ez a két márka annyira nem szimpatikus nekem,de hogy miért azt nem tudom.

4. Melyik volt a legjobb alkalmi vétel?
Akkor szeretek nagy bevásárolni ha jár hozzá valami extra.Gondolok arra hogy pl A DM-be extra pontok,vagy van kedvezményes kuponom,vagy egyet fizet kettőt kap.Szóval eléggé sokat fel tudnék sorolni amikor jó vásárt csináltam:)

6. Melyik az a termék ami túl van árazva szerinted? 
L'oréal termékek meg a Max Factor. Nem mondanám rossz termékeknek őket,viszont amennyit elkérnek értük teljes áron azt én sokallom.Ha épp kifut egy szempillaspirál elkérhetnek érte 5000-t is,vagy közel 5000-t.Ha már nem reklámozzák a tv-be akkor 3000.Pedig a termék változatlan.Nem akarom megfizetni az ő hirdetési kampányukat....

7. Mutasd meg azokat a termékeket amellyel becsaptak, palira vettek!
Nem kell bemutatni,az összes drogériás/és nem drogériás terméknek olyan reklámot csinálnak aminek a fele se igaz,csak azért hogy hangzatosabb legyen.Egy izzadásgátló nem véd 40 fokba meg az izzadástól ezt mindenki tudja,és minek kell 72 órás védelem?kööönyöörgööm!!! Egy nap egyszer lefürdök,ha meleg van többször.Egyedüli értelmét utazás közbe látom amikor hosszabb utat teszünk meg kocsival akkor persze hogy nem tudunk este a szokott időnkbe fürdeni.De a frissesség érzését nem érzem magamon ahogy ígérte a reklám.Vagy a 24 órás hidratáló...ennek se látom értelmét!Meg a műszempilláknak a spirál reklámokba...Vagy azt hogy a csúnya pattanásokat tökéletesen elfedi egy alapozó(talán MAC,de ő már bőven nem drogériás).Szóval a becsapás fogalmát több mondom értelmezhetjük,és ha így nézzük mindenkit becsapnak!

8. Melyik az a termék szerinted, ami körül nagy a felhajtás és agyonreklámozzák? 
A L'oréal termékeket szerintem mindig agyonreklámozzák.Vagy ezt csak én látom így?Az előző kérdésnél kifejtettem a reklámozáshoz való hozzá állásomat,inkább olvasok blogokon róla jót vagy rosszat minthogy egy reklám alapján vegyek terméket...

Töltsétek ki ti is,és mutassátok meg ha van kedvetek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése