2013. október 12., szombat

Lancôme Kis fekete üveg

Voltam olyan szerencsés egy Facebook játékba hogy nyertem egy igazi kis luxusmintát a Lancôme-tól. Ami számomra tényleg kimeríti a Luxus minta fogalmát...Mielőtt belekezdenék a hivatalos irat róla...

"A 2009-ben bevezetett Génifique Fiatalság Aktiváló  szérum, vagy ahogy Ázsiában becézik a"kis fekete üveg" nők millióinak lett kedvence és nélkülözhetetlen arcápolója bőrápolási rutinja során reggel és este egyaránt. A minden bőrtípusra használható szérum 2013-ban megújult. Az új összetevőkkel gazdagított Advanced Génifique-et úgy alkották meg, hogy hatással legyen az arcbőr fiatalságának 10 látható jelére. Már az első használat után az arcbőr simábbnak és ragyogóbbnak tűnhet. 7 napon* belül a bőre fiatalabbnak látszik. Az új szérum 30ml-es és 50ml-es kiszerelésben érhető el a Lancôme Szépségszigeten és a Lancôme márkát forgalmazó parfümériákban.
A Génifique sajtó- és TV kampány különlegessége, hogy Leonardo da Vinci Vitruvius-tanulmányát idézi meg.  
*Klinikai teszt és önértékelés 34 nő részvételével"

Akkor itt jönne ezek utána a véleményem...
Az üvegcse maga nagyon szép,nekem igazán tetszik.Az adagolása ki kifinomult.Olyan 20 évek belli nőnek éreztem magam akik még olyan igazi parfümfújóval fújják be magukat...
 Valahogy olyan elegánsnak hat,élőbe meg aztán főleg.:)
És az adagolója...

Ami a hatását illeti...mivel ez csak egy minta volt kb két hétig használtam minden este. Így is szépen kitartott sokáig,de gondolom hosszabb használat mellett még jobb.A fiatalság aktívásáról nem tudok beszámolni,de azt hiszem hogy 24 évesen ennek még örülhetek.
Viszont a nagy harcomat a bőrömmel azért hogy újra olyan szép legyen mint amikor még mesterséges hormonok uralták a testem nagyon sokat segített benne.A kis piros dudorok amik se nem pattanások se nem mitesszerek nagyon szépen húzódtak vissza. Amíg rendszeresen használtam,azóta van más fegyverem ellenük..de erről majd egy másik bejegyzésben.

Az állaga is nagyon tetszett,egy nagyon könnyű gél formában van az üvegbe és a felszívós megoldásnak köszönhetően minden egyes cseppet ki tudtam belőle halászni.:) És tényleg egyenletesebb lett a bőröm.Amióta nem használom persze elmúlt a hatása,sajnos ez az egyik hátránya...amíg használod nagyon jól rendbe hozz a a bőröd aztán elfogy és nem pótolod akkor bizony így jártál...

Nem hiszem hogy megvenném.próbának jó volt de fiatalítani még nem kell,bár ez lenne a fő dolga úgy érzem ehhez még korán van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése