2013. október 12., szombat

Ezt muszáj! Beyoncé Heat The Mrs. Carter Show World Tour parfüm

Alapjába véve sose tettem ki azért valamit hogy kapjak utána bármit is,most se ez a célom.Viszont ez az üveg...
Sorra sorra olvastam azokat a blogokat ahová kitették. Általában megvágva de a lényege ugyan az.
Én most nem írnám azt le amit már olyan sokan megtettek.Csak elmondanám hogy ez a kis üveg annyira megtetszett hogy úgy éreztem muszáj elmondanom mennyire szépre sikerült!

Az előző üveg formáját kapta meg.A forma meg csak nekem tűnt fel hogy sugall valamit?
Vagy én vagyok a paranoiás vagy tényleg Beyoncé sokak által vitatott idomait próbálja meg leutánozni?
Természetesen nem a szó szoros értelmében,de ugye sokszor lehetett olvasni rossz kritikákat a hmm hátsó fele nagyságát illetőn.Persze azok akiknek egy nő ott kezdődik hogy pálcika azokkal nem is lehet vitatkozni..
Ennyi lenne a megjegyzésem.Ha ezzel beálltam volna a reklámozok sorába hát legyen.De az üveg akkor is tetszik!:D

2 megjegyzés:

  1. Dettó ezt gondoltam én is, mikor megláttam az üveget.. :) Hogy Beyoncé szép, homokóra alkata az ihletője. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem csak nekem tűnt fel de akkor nem:) Ezt örömmel hallom:)

      Törlés