2014. április 3., csütörtök

Elhasználtam(tavaszi kiadás)

Eléggé rég volt ilyen bejegyzés,de mostanában sok minden elfogyott.Én meg szorgalmasan gyűjtöttem a dobozokat.:) Azt viszont észrevettem ha elfogy egy dolog akkor megindul a lavina és elfogy minden..
Van pár mintám is,és egész termék,sőt még olyan is amit még otthonról hoztam.:)
Ő csak egy kis minta volt,és ráadásul babáknak készült,esti alvás segítő.Nos sajnos én egyből utána testápolót használtam,így erről a részéről nem tudok nyilatkozni.De az tény hogy a fürdőben sokáig megmaradt az illat.És a bőrömön is érezhető volt.Nem szárított,nem volt egy rossz termék.
Talán egyszer újra kipróbálnám,de így tavasszal nem szeretem az ilyen tusfürdőket.

Nem vagyok oda a Nivea tusfürdőkért,ennek ellenére ennek olyan illata van..atyaúristeeeen!Elvileg mandulaolaj van benne.De nem tudom attól van-e az illat.Nem szárított.
Újravenném,igen!

Azt hittem hogy jobb lesz az illata,meg az egész.Ehhez képest,szárított,mű gyümölcsillata volt.És nem maradt sokáig meg az illat.
Nem venném újra.

Kb ugyan az mint az előző.Annyi különbséggel hogy ennek tényleg volt "Energise" hatása.Ha este lefürödtem,utána egy jó óráig nem tudtam elaludni,bármennyire fáradt voltam.
Nem tudom újravenném-e,mert annyira azért nem volt jó. 


Nos őt még novemberbe hoztam ki magammal.Nem használtam minden alkalommal,így nehezen fogyott el.De tényleg hidratált,csak nem bírtam elviselni azt a réteget amit hagyott maga után.De láttam újfélét belőle azt hiszem kakaóvajas.Annak lehet adok egy esélyt.
Újravenni max ősszel fogom.

Sokak kedvence,nem kell bemutatni.Itt írtam már róla.
Igen újravenném,de csak a hidegebb időbe,így tavasszal kicsit tömény.

Csak azért raktam be mert eddig csak ezt a fogkrémet találtam amiben biztosan nincs mentol.És ha épp olyan gyógyszereket szedsz (pl Homeopátiás szerek) amik nincsenek jóba a mentollal akkor nagyszerű.
Újra csak akkor venném ha újra ilyen gyógyszereket kéne szednem,mert nekem hiányzott a mentol.


A favorit arclemosási dolgaim között a TBS teafás család benne van.Bár a másik kiszerelés jobban tetszett,de a hatására nem lehet panaszom.
Újraveszem,csak nem ezt a csomagolás miatt,másik kiszerelést,de a márkánál maradok.

Ez egy olyan termék amit csak azért rakok ide hogy megmutassam szintén hogy van,létezik.A Colgate 0-3 éveseknek kifejlesztett fogkréme,amiben sokkal kevesebb fluoride van mint a felnőtteknek valóban.És ha valaki bár már felnőtt,de allergiás rá,vagy csak alternatívát keres,ezt tudom ajánlani.
Ti mit használtatok el mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése