2013. szeptember 28., szombat

BIODERMA SENSIBIO AR

Végre egy hónap után úgy érzem van elég tapasztalatom a krémet illetően.
A történet ott kezdődött hogy az arcom eléggé gyorsan kipirosodik szinte mindentől,ha megdörzsölöm(viszket vagy csak lemosom) de kisebb nyomások is eléggé sokáig rajta maradnak.Eléggé zavaró ez a tény főleg az arcomon.Miután az összes drogériás terméket kipróbáltam rá(megjegyezném nem volt sok direktbe pirosodásra hajlamos bőrre).Úgy döntöttem hogy mostantól áttérek a gyógyszertári  dolgokra. Kaptam eléggé sok mindent a bőrömre bőrgyógyásztól,kozmetikustól,viszont ideig óráig hatott mindegyik. Legfőbb gondom az volt hogy nekem eléggé zsíros és pattanásos bőröm van,viszont egyben vízhiányos is.Szóval a krémnek eléggé sok mindennek kellett megfelelnie.
Most viszont elmondhatom hogy egy olyan terméket találtam ami végre nem csak pár órára tünteti el hanem rendszeres használat mellett nagyon is szépen.És a puding próbája alapján kihagytam 3 napot amikor nem kentem az arcomat a krémmel és mégse pirosodott úgy ki mint előtte. Persze nem tökéletes az eredmény de látványos,és gondos arcápolás mellett nagyon szépen karbantartható a bőröm.
Nem csináltam előtte utána képet mert bár a pirosság leredukálódott a pattanásaimmal még mindig küzdök.Bár tény hogy ezzel a krémmel gyorsabban múlanak el a kis vörös foltok is.Egyetlen problémám volt vele hogy nem víz bázisú.Ergo arctisztítás után a letisztított arcbőrömet megsokkolom egy kis extra zsíros krémmel.És bár tény hogy inkább az orcáimra kenem de néha lusta vagyok hogy az arcom többi részére más krémet használjak és inkább bekenem az egészet...no ez nem bizonyult jó ötletnek de néha győz a lustaság...:S
Az ára kicsit húzós de ha kifogjátok az akciót akkor remek áron juthattok hozzá.Én 5000 FT. fizettem érte de láttam akcióba 3500 FT-t!Szóval érdemes figyelni mert akcióba nem drágább mint egy drágább drogériás termék.
Ti használtátok már?Vagy küzdetek ilyen bőr problémával?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése