2013. szeptember 2., hétfő

Mert az ősz is szép és jó!

Nos blogon és facebookon is olvastam hogy jaj ősz lett.Igen ősz lett,és ezért nem kell lehangolódni:)
Sőt az őszbe nagyon sok szép dolog van! Bár nem szoktam ilyen bejegyzéseket írni de most úgy éreztem meg kell osztanom veletek azt hogy én miért szeretem,hátha másnak is visszahozom a kedvét:)


Gondolj csak bele a természet ilyenkor nagyon szép színes. Nincs már az a nagy meleg de még mínuszok sincsenek,kell ennél tökéletesebb idő arra hogy sétálj,keress egy füves rétet vagy egy erdőt és élvezd a természet színeit?





Közeledik a Halloween. Személyes egyik kedvenc ünnepem.Mindig is szerettem a boszorkányos,szellemes dolgokat,a rémtörténeteket,a természetfeletti dolgokat.És ez az ünnep áll a legközelebb hozzá.Na meg ezzel az ünneppel búcsúztatjuk véglegesen a nyarat.De erről már írtam régebben:)






 Ilyenkor a legjobb bekucorodni a lakásba,nyáron utálok bent lenni.Nem találom a helyemet.De ősszel amikor jön a borús idő ki se lehet robbantani.Szeretem nézni,vagy hallgatni az esőt.Közbe forró teát vagy kakaót inni.Bebújni a takaró alá és filmet nézni.Ebbe az időbe mindig kicsit elbújok,magamba mélyedek.A nyári kevés otthon töltött idő után jó érzés élvezni hogy otthon vagyok.
Amit mindig megnézek amikor kezdődik az ősz,vagy őszi hangulatom lett(nem mindig esik egybe a kettő).
Coraline és a titkos ajtó(igen innen jött a blog neve)
Bár nem Tim Burton film de az egyik legjobb a bábos rajzfilm műfajban.

Na ő már Tim Burton film.A Halott menyasszony.Imádom azt a hangulatot amit áraszt a film.Egy mély sötét érzést ad de mégse ijesztő.
Ami nálam abszolút viszi a pálmát az a Karácsonyi Lidércnyomás.Bár nem tudom eldönteni hogy Halloweenre való film vagy karácsonyra,de az a biztos ha mindkét ünnepen megnézem.:)

És ha ez még nem dobott volna fel akkor gondoljatok arra hogy az ősz is nyár csak hűvösebb.:)

1 megjegyzés:

  1. Jaaj, nagyon szép képeket válogattál össze.. Nekem személy szerint ez a kedvenc évszakom, csak sajnálom, hogy évről-évre kevesebb ideig tart :(

    VálaszTörlés