2014. február 1., szombat

A filmmániám...avagy mostanában látott filmek.

Nekem a filmezés egy igazi lazulós napra való program,ezt a szokásomat megtörve az elmúlt héten délután szinte mindig  megnéztem egy filmet.

Rush-Hajsza a győzelemért

Hogy őszinte legyek ez a film érdekelt a legkevésbé,és mégis ez a film volt rám a legnagyobb hatással!
Hogy miért?Részben mert két különálló személyiség van benne,mindketten harcolnak azért amit el akarnak érni,de történik egy baleset és itt jön az ami úgy a film lényege.A küzdés az életben maradásért,és azért hogy az addig felépített világodat ne törje össze senki!
Nem spoilerezek,nem szándékom,a film csak feliratosan nézhető meg,ami egyáltalán nem baj,érződik a német akcentus és ez néha igen muris.:)
Viharsziget




Na igen,eléggé régi film,ám én csak most néztem meg.Szeretem az ilyen hangulatú filmeket,és szerintem a történetet is remekül felépítették.Viszont a végén bár úgy tűnik lezárták a történetet,de mi van ha az egész tényleg egy kísérlet?És az emlékeket beleégették az agyába? Aki látta tudja miről van szó.:)
Nem mondom hogy többet nem fogom megnézni de ez kicsivel több mint 2 órás film lett,így nem egy laza estére való.Viszont ajánlom mert tetszik a történet.:)

A nagy Gatsby

Egy újabb Leo-s film,de ha egyszer jó filmeket csinál:) Az alaptörténet nekem kicsit zavaros volt,a trailer-ből úgy jön le hogy ez egy komoly film,de szerintem nem annyira mint a beharangozásában volt.Természetesen itt is történnek tragédiák,nagy szívszakadások,szerelmek,de a 20 évek stílusa valahogy nem vonz.Bár ezt feldobták pár mai zenével,de engem annyira nem fogott meg. A szemüveges nézését se értem,minek van ott?és mit néz?meg minek? A végén sajnáltam mert nem ezt érdemelte volna hiszen minden miatta volt..Hát jaj!

Looper a jövő gyilkosa


Az alapsztori tetszik,az elgondolás hogy a jövőben hogy oldják meg a maffiák az ügyeiket,és ami azt illeti én már az elején sejtettem hogy itt még a főhősünknek lesz köze a jövőbeli gondhoz,mert hát miről szólna a film ha nem arról hogy miért is lett gonosz a gonosz.Annyira nem fogott meg,számomra egyszer nézhető kategóriába tartozik.


R.I.P.D. szellemzsaruk.

Akárhogy is nézzük,vagy szépítjük,egy egy Men In Black koppintás,eléggé erősen.Pár dolgot változtattak az alap story-n,de ettől még ugyan arról szól a film.Szerintem egyszer nézhető kategória.Bár vannak benne jó poénok,egy pár de ennyi.

Word War Z.

Nos véleményem szerint,megpróbálták kisajtolni a zombis filmekből amit még lehet,de annyira nem jött át.Nekem abszolút favoritom ha zombikról van szó a The Walking Dead.Ez alá nem adom.Adtam egy esélyt a filmnek,de összecsapták,már az első 3 percben megtörténik a baj nincs idő hogy csak sejtődjön a baj,hogy kifejlődjön magától...neem egyből a közepébe..Egyszóval..lerágott csont..

Joséphine.


Jaj,ő a francia Bridgeth Jones. Néha béna,néha meg kemény,mindent megpróbál,de a súlya és a pasihiány őt is kikészíti.Bár szerettem ezt a filmet,mégis az egyszer nézhető kategóriába sorolnám.Egyszer szórakoztatott,de másodszorra már szerintem idegesítene.

Mostanában ennyit láttam,de ha szeretnétek még ilyen posztot akkor írjatok és lesz még.:) Ti mit láttatok mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése