2014. február 23., vasárnap

Nicki Minaj Minajesty parfümújdonság

Bár csak mintám van belőle,mégis úgy éreztem hogy ezt a parfümöt nem hagyhatóm szó nélkül.
OO ez az illat,igazi édes pinky péntek!Enyhén gyümölcsös de nem ez dominál.Édes de nem fojtogatóan! Már majdnem a felét el is használtam.Igazi tavasz illat,vagy talán nyár estére is el tudom képzelni.Egyeseknek folytató lehet.Nekem nagyon meghozta a tavasz érzést. Egy igazi csajos napra mindenképp ajánlom! Ha hasonlítanom kéne az illatot egy kicsit vattacukros,és a Rossmanban lehet(vagy lehetett) kapni Egy Mel Merio nevezetű parfümöt amit szintén imádtam,annak a rózsaszín üvegű kiadásához hasonlítanám a legjobban!

Engem a reklámképek is, hát még az üvegje is lenyűgözött. Bár nekem még mindig abszolúte favoritom a Gucci By Flora,de erősen elgondolkoztatott ez a parfüm. Nem tudom hogy Magyarországon megjelent-t már,de itt már kapható pár üzletben. Nagyon várom hogy kézbe vegyem az üveget.:)

A végégre egy kérdés!Hogy tetszik az apróbb átalakítások után?:) Várom a kommenteket:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése