2014. február 21., péntek

TBS Chocomania Testvaj

Amiről nem tudok lemondani: THE BODY SHOP. Egyszerűen annyira szépen rendbe teszi a bőrömet,annyira hidratál,bőrhibákkal elbánik.Pattanásokat szárítja de az arcomat nem(nem pont a mostani testvajról írtam hanem úgy általában a termékeikről).Nem tudok ennél jobb krémről..
A legkisebb kiszerelés,amikor elsőnek voltam TBS-be akkor adták a törzsvásárló kártyám mellé ami amúgy is rengeteg dologra jó,pl minden vásárlásom -10% kezdődik,vásárlásonként kapok egy pecsétét ami bármekkora összegben történhet.A 4-ik pecsétnél kapok 5 font értékben ajándékot,a 8-ik pecsétnék 10 font értékben.Illetve ha szülinapomon megyek akkor is kapok 5 font értékben ajándékot. Szóval nem nagy értékekre kell gondolni,és nem is ezért igényeltem a kártyát,mivel nem tudtam hogy mivel jár,de szerintem kedves gesztus.Ellentétbe a magyar TBS-el ahol 1000 Ft-ként kapsz egy pontot és 30 pont után kapsz egy 3000 Ft értékű ajándékutalványt.(csak olvastam ha nem így van szóljatok).

Vélemény:
Nekem abszolúte favoritom lett,nem csak azért mert rettentően jól ápolja a bőrömet,hanem mert az illata is egy élmény.Ha megkívánok valami édességet,ezt szagolgatom és egyszerűen "jól lakok" az illatával. Az illata amúgy a csoki hab-ra emlékeztet.illetve a Milkának van egy ilyen táblás csokoládéja na arra:
olvastam hogy pár embernek egy zsíros filmréteget hagy a bőrén,nos igen ez nálam is így van,de ennek ellenére a többi testápolóhoz képest sokkal gyorsabban szívódik fel.
Az állaga teljesen olyan mint a vaj,de hát milyen legyen ha egy testvajról beszélünk?:) 
A csomagolása is csábító,illetve a kép ami az elején van nagyon meghozza hozzá a gusztusomat.Tetszik az egész,bár nem a legegyszerűbb,nem a legletisztultabb,de minden fontos rajta van és ennyi ,szóval túl sok mindent se írtak rá,ami benne van az meg szerintem megéri.:) 

Újravenném-e? Igen igen!Van is egy dobozkám amit karácsonyra kaptam,amibe csak ilyen csokis termékek vannak,de azt addig nem akarom használni amíg a mostaniak el nem fogytak,mert hát ha csokis akkor legyen minden csokis!:)

Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése