2014. február 10., hétfő

Lush Dark Angels

Első Lush vásárlásom volt. Előtte is használtam Lush termékeket,de csak egy csomagot a Christmas Party Itt írtam róla,amit nyertem.Szóval magamtól vásárolni itt kint vásároltam először.Nagyon sokat hallottam a Dark Angels arctisztítóról így amikor megláttam hogy féláron van akkor azonnal rávetetem magam,december 26 Boxing Day-n mentünk így a boltok már eléggé kifosztás szélén álltak.És ami nagyon szimpatikus(nem tudom az otthoni Lush üzletekbe van-e ilyen,ha visszaviszel 5 kifogyott tégelyt akkor kapsz egy ajándék arcmaszkot.Pontosan nem tudom milyet de ki fogom deríteni:) ) 
Na de a termékről:
Ooo igen eléggé nagy,illetve én itthon amikor átnéztem miket is vettem meglepődtem hogy ez 100 ml? De nem gond elhasználom,márciusig kéne..próbálkozom.:)
Használata: Fogsz egy keveset,ami meglepő hogy tényleg nagyon kicsit kell! Belerakod a tenyeredbe,engedsz rá vizet,összemorzsolod és kenheted is az arcodra.
Medvecukor illata van,vagyis engem arra emlékeztet,de szerintem az is hiszen cukros alapú.Én annyira nem vagyok oda érte,de mivel minden nap tonikozom az arcom teafás tonikkal és ilyen hidratálom is van így hamar elnyomja az illatát.Szóval az illat tartósságáról nem tudok nyilatkozni.
Ha felkented az arcodra akkor olyan mintha homokkal dörzsölnéd az arcod,de semmiképp nem rossz érzés,nem karcol,eléggé kíméletes. A doboza még több mint félig van pedig szinte minden nap használom,ergo nem könnyű elfogyasztani.Nagyon nem.Ez kinek előny kinek hátrány.
Elvileg nem kell az arcon hagyni,hanem le kell mosni felkenés után,én azért van hogy hagyom egy kicsit az arcomon,azt vettem észre ha hagyom egy kicsit akkor puhább lesz a bőröm mintha csak úgy lemosnám.
Összességében:
Nem lett a kedvencem,de attól függetlenül szeretem,mert jól végzi a dolgát.Viszont eléggé macerás.A kis fekete darabkák mindenhol ott maradnak,ahogy kened az arcodra lepotyognak és színeznek mindent. Szóval vagy takarítod utána a mosdót,vagy eleve a zuhanyzóban teszed fel.Ha ez a maszatolás nem lenne akkor abszolút kedvenc lenne.

No de kaptam egy mintát is...

Buche de Noel arctisztító
Ami egy kicsit zavart,hogy nem volt ráírva hogy mi is ez így nekem kellet kikövetkeztetnem(nem volt nehéz) de ahogy a többi blogon látom mindenki feliratosat kapott...na mindegy:)
Ez egy direkt karácsonyi kiadás volt,nem izgatta a fantáziám,és még jó hogy nem.Az arcommal nem csinál semmit. Ezt is úgy kell használni mint a Dark Angels-t,viszont ez inkább tejes jellegű lesz.Vannak benne darabok,amikről fogalmam sincs pontosan micsodák,de eléggé karcolták a bőrömet.Az illata marcipán illat,én nem szeretem ahogy a fahéjat se,szóval ez se ragadott meg.Elhasználom mert nem nagy tégely,de ilyen jelegű,és illatú arctisztítóval nem fogok próbálkozni.


Ti hogy álltok a Lush termékeivel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése